Σύμφωνα με μια τελευταία έρευνα στην Αττική κυκλοφορούν 3.000.000 αυτοκίνητα. Το πρόβλημα με το μποτιλιάρισμα δημιουργείται διότι οι δρόμοι -σε διαστάσεις- είναι ίδιοι τα τελευταία 30 χρόνια ενώ αυξήθηκε ο μόνιμος πληθυσμός στο λεκανοπέδιο της Αττικής και πολλαπλασιάστηκαν τα αυτοκίνητα.
Η λύση είναι μία. Να γίνουν έργα με νέους δρόμους. Και επειδή θα μου πείτε στην εθνική οδό δεν υπάρχει χώρος θα σας απαντήσω. Αν και το έχω ξαναπεί. Υπάρχουν δύο λύσεις. Η μία είναι να γίνει μια δεύτερη εθνική οδός πάνω από την ήδη υπάρχουσα. Και η δεύτερη είναι να γίνει μια δεύτερη εθνική οδός υπόγεια.

Πολλοί θα πείτε μα εδώ δεν μπορούν να κάνουν μια γέφυρα 50 μέτρων πως θα κάνουν δέκα χιλιόμετρα νέο δρόμο. Ας ρωτήσουν τους Δανούς, τους Γερμανούς η τους Κινέζους. Πάντως με τα πρόστιμα και τις απειλές το κυκλοφοριακό δεν λύνεται.
Ας βάλουν διόδια. Θα τα βγάλουν τα χρήματα που θα δαπανηθούν. Κάνοντας έργα θα απαλλαχθούν δεκάδες χιλιάδες οδηγοί από το άγχος, την ταλαιπωρία, τα έξοδα. Θα μειωθεί η μόλυνση. Ας αφήσουν λοιπόν οι αρμόδιοι τις εξαγγελίες και ας κάνουν επιτέλους ένα σημαντικό έργο.

Η PEUGEOT έκανε νέες αναβαθμίσεις στο γαλλικό best seller, το 208. Ταυτόχρονα αύξησε την αυτονομία του E-208. Μπορεί το E-208 να κατέκτησε την κορυφή των πωλήσεων στα 100% ηλεκτρικά μοντέλα της κατηγορίας B στην Ευρώπη το 2024 αλλά οι Γάλλοι δεν επαναπαύθηκαν. Έκαναν και παρουσίασαν μια σειρά αναβαθμίσεων ενώ για μεγαλύτερη άνεση και απόλυτη ηρεμία, εξόπλισε το PEUGEOT E-208 με Trip Planner (σε συνδυασμό με το σύστημα συνδεδεμένης πλοήγησης), που υπολογίζει την ιδανική διαδρομή για να μεγιστοποιήσει την αυτονομία του αυτοκινήτου και να διευκολύνει την επαναφόρτιση. Η αυτονομία του φθάνει έως και 433 χλμ (μικτός κύκλος WLTP) στην έκδοση με κινητήρα 156 ίππων (115 kW), σημειώνοντας βελτίωση 23 χλμ.

Το Tayron, το νέο SUV της VW, πέτυχε κορυφαία βαθμολογία στο Euro NCAP, χάρη στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού από τη βασική του έκδοση. Το αυτοκίνητο που είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία, κατατάσσεται , μεταξύ του compact Tiguan και του μεγαλύτερου Touareg. Προσφέρει μεταβλητό εσωτερικό και διατίθεται με τρίτη σειρά καθισμάτων και μπορεί να φιλοξενήσει επτά άτομα. Μόνο στις PΗΕV εκδόσεις δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Διατίθεται ως Μild Hybrid, βενζινοκίνητο, πετρελαιοκίνητο ή plug-in υβριδικό. Το τελευταίο προσφέρει εξαιρετική αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 127 χλμ. Επίσης έχει μεγάλο χώρο αποσκευών και ικανότητα ρυμούλκησης έως και 2,5 τόνους . Το νέο Volkswagen Tayron πέτυχε κορυφαία αποτελέσματα στον τελευταίο γύρο δοκιμών του Euro NCAP και έλαβε την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία των πέντε αστέρων.

Μεγάλο Διαγωνισμό διοργανώνει η Hyundai Ελλάς για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025. Ο Διαγωνισμός ξεκίνησε στις 20 Μαΐου και θα διαρκέσει έως και 12 Ιουνίου 2025. Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στις 13.06.25. Τρεις τυχεροί νικητές θα κερδίσουν το μεγάλο έπαθλο : μια μοναδική VIP εμπειρία στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την ομάδα της Hyundai Motorsport. Συμπληρώστε όσοι ενδιαφέρεστε τη φόρμα συμμετοχής: https://www.hyundai.gr/hyundai–motorsport/2025-rally–akropolis/
Το μεγάλο έπαθλο του φετινού διαγωνισμού περιλαμβάνει VIP φιλοξενία από τη Hyundai Motorsport στο Service Park στη Λαμία, διαμονή, διατροφή και μεταφορές για δύο (2) άτομα για να παρακολουθήσετε από κοντά τις ειδικές διαδρομές το Σάββατο 28 Ιουνίου 2025.

Λίγες ημέρες πριν έρθει στη χώρα μας το πρώτο Geely EX5, η Geely Auto ανακοίνωσε ότι το μοντέλο EX5 που σχεδιάστηκε από την ομάδα Geely Design κέρδισε το Βραβείο Red Dot για Εξαιρετικό Σχεδιασμό Προϊόντος κέρδισε το EX5 ακόμη ένα βραβείο. Οι Κινέζοι ξέφυγαν όχι μόνο τεχνολογία αλλά και στο σχεδιασμό των οχημάτων τους. To Geely EX5, της επόμενης γενιάς που είναι αμιγώς ηλεκτρικό SUV, τιμήθηκε με το φημισμένο Βραβείο Red Dot στην κατηγορία Σχεδιασμός Προϊόντος. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει την εξαιρετική τεχνογνωσία της Geely Auto στον σχεδιασμό ηλεκτρικών οχημάτων και ενισχύει την ηγετική της θέση στην παγκόσμια καινοτομία.

Αλλαγή φρουράς στο Διοικητικό Συμβούλιο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα. Ο σημερινός πρόεδρος, Καθηγητής Δρ. Carsten Intra, αποφάσισε να βγει στη σύνταξη και για αυτό δήλωσε ότι αποχωρεί. Από την 1η Ιουλίου στη θέση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στο Αννόβερο, θα είναι ο Stefan Mecha. Ο Thomas Schäfer, Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας Volkswagen, Επικεφαλής του Brand Group Core και Πρόεδρος της Συμβουλευτικής Επιτροπής της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα δήλωσε ότι ο Carsten Intra έχει λανσάρει σημαντικά μοντέλα όπως το ID. Buzz, το Transporter και άλλα, χαράζοντας την κατάλληλη πορεία για περαιτέρω αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στο μέλλον. Ο Stefan Mecha αναλαμβάνει Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα και μαζί με την ομάδα του θα οδηγήσει τη Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στο επόμενο επίπεδο.

Στην 1η Έκθεση Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων με υψηλές προδιαγραφές στην Ελλάδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Μαΐου έως 1 Ιουνίου, στο ΟΑΚΑ, χρυσός χορηγός θα είναι η tbi bank, μια δυναμικά αναπτυσσόμενη ψηφιακή τράπεζα νέας γενιάς. Με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών προσφέρει γρήγορες και απλές καταναλωτικές λύσεις χρηματοδότησης, κάνοντας τις τραπεζικές υπηρεσίες ευέλικτες, προσβάσιμες και εύχρηστες για όλους. Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το πλάνο πληρωμών που τους εξυπηρετεί καλύτερα: είτε με άτοκες δόσεις για ποσά έως 1.000€, είτε με έως 60 δόσεις και σταθερό επιτόκιο για ποσά έως 10.000€. Μέσα από τη δωρεάν και φιλική προς τον χρήστη εφαρμογή της tbi bank, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για το ασφαλές όριο χρηματοδότησής τους, να διαχειριστούν τις πληρωμές τους και να επωφεληθούν από αποκλειστικές προσφορές.

Η Ayvens, παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις βιώσιμης κινητικότητας, δημοσίευσε τη φετινή ανάλυση του Δείκτη Κόστους Αυτοκινήτου (Car Cost Index), μιας ολοκληρωμένης μελέτης που αναλύει το συνολικό κόστος χρήσης (Total Cost of Ownership – TCO) αυτοκινήτων σε 28 ευρωπαϊκές χώρες. Η ανάλυση για το 2025 αναδεικνύει την Ελλάδα ως μία από τις πιο οικονομικές χώρες στην Ευρώπη για μίσθωση και χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων (BEV), ενισχύοντας τη θέση της στην αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή αγορά της ηλεκτροκίνησης. Σύμφωνα με τον Δείκτη Κόστους Αυτοκινήτου, στην ελληνική αγορά, το μέσο μηνιαίο κόστος leasing αυτοκινήτου διαμορφώνεται στα €815, ενώ για τα ηλεκτρικά οχήματα το συνολικό κόστος χρήσης είναι σημαντικά χαμηλότερο, στα €751 μηνιαίως. Η τιμή αυτή τοποθετεί την Ελλάδα κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο των €1.090, μαζί με χώρες όπως η Φινλανδία, η Ουγγαρία και η Πολωνία, όπου το κόστος BEV κυμαίνεται κάτω από τα €730. Η ελληνική αγορά αναδεικνύει ξεκάθαρα την οικονομική δυναμική των ηλεκτρικών οχημάτων. Στην κατηγορία sub-compact (B1 και SUV B1), το μέσο μηνιαίο κόστος χρήσης ενός BEV φτάνει τα €688, έναντι €584 για τα βενζινοκίνητα. Παρότι τα BEV διατηρούν ελαφρώς υψηλότερο κόστος στην κατηγορία αυτή, η εξοικονόμηση σε καύσιμα και συντήρηση τα καθιστά ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά, ειδικά για εταιρείες με στόχους ESG και περιβαλλοντική στρατηγική.

Το νέο ψηφιακό τεύχος BESTEVER 31 ” Άνοιξη – Καλοκαίρι 2025″, είναι αφιερωμένο στον Γιώργο Βαρίνο, τον άνθρωπο που το οραματίστηκε, το υλοποίησε και -χωρίς να είναι πια κοντά μας- συνεχίζει να ομορφαίνει την καθημερινότητά μας. Μπορεί ο καλός συνάδελφος να νικήθηκε από την επάρατη νόσο όμως για εμάς είναι πάντα δίπλα μας. Με το ζεστό χαμόγελο. Το BESTEVER απευθύνεται όπως πάντα «στους Υπερβολικά Ερωτευμένους με τη Ζωή», διαβάζεται online δωρεάν και περιλαμβάνει πληθώρα μοναδικών άρθρων. Έτσι το οραματίσθηκε και έτσι έγινε. Με ρεπορτάζ και αφιερώματα στα αυτοκίνητα, τα σκάφη αναψυχής, στις μοτοσυκλέτες. Από το τεύχος των 25 χρόνων δεν θα μπορούσε να λείπει η αναδρομή στην ιστορία του BESTEVER, η οποία σημαδεύτηκε από την προσωπικότητα του Γιώργου Βαρίνου αλλά και από πλειάδα σημαντικών συνεργατών στο πέρασμα των ετών.

Μια νέα στρατηγική συνεργασία ξεκίνησε η P.J. CONDELLIS S.A. με την BOMAG AG. Η BOMAG, μέλος του ομίλου FAYAT, διαθέτει τεχνογνωσία και εξειδίκευση στην κατασκευή και παραγωγή μηχανημάτων ασφαλτικών εφαρμογών, με έμφαση στους οδοστρωτήρες και τα συστήματα οδοποιίας. Η P.J. CONDELLIS S.A., με μακρόχρονη παρουσία στην ελληνική αγορά μηχανημάτων έργου και υποδομών, με τη νέα συνεργασία σηματοδοτεί την συνέχιση μιας δυναμικής πορείας με στόχο την παροχή κορυφαίων ποιοτικά λύσεων στον τομέα των κατασκευών, καθώς και την ενίσχυση της παρουσίας μας σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο και απαιτητικό περιβάλλον.
