Το κλείσιμο του 2008 βρήκε, για πρώτη φορά στην ιστορία της, την AUDI AG να επιτυγχάνει πωλήσεις πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες, αριθμός που αποτελούσε και τον προκαθορισμένο στόχο των πωλήσεων της μάρκας για αυτή τη χρονιά.
Ο αριθμός του 1.003.400 αυτοκινήτων που πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο, αντιπροσωπεύει μια αύξηση των πωλήσεων της Audi σε ποσοστό της τάξης του 4,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (2007: 964.151). Ειδικότερα, οι πωλήσεις του Δεκεμβρίου, με την έλευση του νέου Audi Q5 και την επιτυχημένη νέα γενιά της γκάμας του A4, παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 17,4% σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις του προηγούμενου Δεκεμβρίου (82.800 μονάδες σε σχέση με τις 70.523 του 2007).
Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η μάρκα από το Ingolstadt, παρουσίασε 12 καινούργια και αναβαθμισμένα μοντέλα. Το γεγονός αυτό φέρνει την Audi στην πλεονεκτική θέση της μάρκας με την πιο «φρέσκια» γκάμα μοντέλων στην premium κατηγορία. Από τα πλέον σημαντικά μοντέλα που παρουσιάστηκαν ήταν το Audi A4 sedan, που έκανε το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το Νοέμβριο του 2007, το Audi A4 Avant που ακολούθησε τον Απρίλιο, οι αναβαθμισμένες εκδόσεις των A3, A6 και το ολοκαίνουργιο Audi Q5.
Αξιοσημείωτη ήταν η αύξηση που παρουσίασε η Audi ειδικότερα στην αγορά της Ευρώπης, καθώς και σε εκείνην της Ασίας- Ειρηνικού.

Στη Δυτική Ευρώπη, οι πωλήσεις έφτασαν τα 53.900 οχήματα κατά την περίοδο του Δεκεμβρίου, ξεπερνώντας κατά 22,7% τις πωλήσεις του αντίστοιχου μήνα του περασμένου χρόνου (2007: 43.969). Στο σύνολο του 2008, για την ίδια αγορά, οι πωλήσεις της Audi έφτασαν τα 667.000 οχήματα, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξεως του 2,5 τοις εκατό σε σχέση με το προηγούμενο έτος (2007: 650.407). Οι παραπάνω εξαιρετικές επιτυχίες στον τομέα των πωλήσεων, είχαν σαν αποτέλεσμα και την επίτευξη μεριδίων αγοράς, σε ποσοστά ρεκόρ, τόσο στη Δυτική Ευρώπη, όσο και στην ίδια τη Γερμανία.
Για τις αγορές Ασίας-Ειρηνικού και για το μήνα Δεκέμβριο, η Audi παρέδωσε 14.000 αυτοκίνητα σε πελάτες, γεγονός που ισοδυναμεί με μία αύξηση της τάξης του 15,6% (2007:12.097). Στο σύνολο του έτους, 155.100 νέοι πελάτες παρέλαβαν ένα καινούργιο μοντέλο Audi, αριθμός που αντιστοιχεί σε 15,6% αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το 2007.
Σε ό,τι αφορά στις ΗΠΑ, την τρίτη σε μέγεθος αγορά για τη μάρκα από το Ingolstadt, οι πωλήσεις των 87.760 αυτοκινήτων για ολόκληρο το 2008, αντιπροσωπεύουν μία πτώση της τάξης του 6,1% σε σχέση με το περασμένο έτος (2007: 93.506). Στις 7.712 μονάδες ανήλθαν οι πωλήσεις της Audi για το μήνα Δεκέμβριο, αριθμός που ισοδυναμεί με πτώση της τάξεως του 9,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους (2007: 8.504).
Όσον αφορά στην αγορά της Ελλάδας για το 2008, η Audi αύξησε κατά 11,5% τις πωλήσεις της έναντι του 2007, με μερίδιο αγοράς 2,6% που αντιστοιχεί σε 6.888 αυτοκίνητα (2007: 6.175 / 2,2%), γεγονός που αποδεικνύει ότι η Audi αποτελεί την πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη πολυτελή μάρκα στην ελληνική αγορά και σκοπεύει να ακολουθήσει τη δυναμική της πορεία και το 2009.

