Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

H Διεθνής Έκθεση Μοτοσυκλέτας του Μιλάνου EICMA ξεκίνησε ήδη, για τους δημοσιογράφους και αυτό που είδαμε είναι ότι: Μπορεί τα τελευταία χρόνια η έκθεση στο Μιλάνο να επισκιάζει την έκθεση της Κολωνίας, σε ότι αφορά το πλήθος των νέων μοντέλων, αλλά σε γενικές γραμμές το ενδιαφέρον και η συμμετοχή των εταιριών στις εκθέσεις είναι περιορισμένη. Χαρακτηριστικά η KTM, η BMW και η Harley Davidson απουσιάζουν από τη φετινή έκθεση. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα θα δούμε τα μοντέλα μοτοσυκλετών, των μεγάλων και σημαντικών κατασκευαστών, που έκαναν τη πρώτη τους δημόσια εμφάνιση στην EICMA και θα συνεχίσουμε τις επόμενες ημέρες με τα νέα σκούτερ και μικρότερους κατασκευαστές που παρουσίασαν κάτι εντελώς νέο ή πραγματικά εντυπωσιακό.

Ξεκινάμε με την Honda που παρουσίασε τη νέα XL 750 Translap με τον επίσης νέο δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα με απόδοση 90,5 ίππων πλήρη ηλεκτρονικό εξοπλισμό και τροχούς με ακτίνες, 21 εμπρός και 17 πίσω, που τονίζουν τον adventure χαρακτήρα της νέας Transalp.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης η Honda παρουσίασε και τη νέα CL 500, με βάση την CMX500 Rebel, άλλα με χαρακτήρα scrambler δηλαδή μια On Off έκδοση μιας μοτοσυκλέτας δρόμου στο στυλ της δεκαετίας του 60 με ψηλά εξάτμιση, μεγάλο τιμόνι και λάστιχα διπλής χρήσης.

H Suzuki παρουσίασε την αναμενόμενη νέα μεσαία V-Strom τη V-Strom 800 DE με τον εντελώς νέο δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα που στην συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 83,1 ίππους, εξοπλισμένη με ένα επαρκέστατο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων και τροχούς με ακτίνες, 21 εμπρός και 17 πίσω, που επίσης φανερώνουν τη στροφή της μεσαίας On Off της Suzuki προς την adventure πλευρά.

Επίσης η Suzuki παρουσίασε και τη νέα GSXS-8S που και αυτή φοράει το νέο δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα 776 κ.εκ. με ανάλογη απόδοση με αυτή της νέας V-Strom και το ίδιο πλαίσιο άλλα σε ένα εντελώς διαφορετικό πακέτο εμφάνισης, αναρτήσεων, φρένων και ένα εντελώς διαφορετικό streetfighter χαρακτήρα.

Στο περίπτερο της Yamaha υπήρχε η νέα βελτιωμένη Tracer 900 GT +, το σύμβολο + τονίζει το πλήθος των εξελιγμένων λειτουργιών των ηλεκτρονικών βοηθημάτων αναμεσά τους και το radar χιλιοστομετρικού κύματος, το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Unified Brake System (UBS).

Στο περίπτερο της Yamaha είδαμε και την ανανεωμένη έκδοση της Niken, το σημαντικό εδώ είναι η επιβεβαίωση της πίστης του εργοστασίου στην ιδέα της μοτοσυκλέτας με 2 τροχούς εμπρός.

Η σημαντική, άλλα ουσιαστικά ανύπαρκτη στην Ελλάδα, Kawasaki παρουσίασε το HEV ένα πρωτότυπο υβριδικό μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που καίει υδρογόνο.


Η Ducati, που ήδη έχει παρουσιάσει διαδικτυακά τα νέα μοντέλα, είχε στην έκθεση την UNICA Panigale V4 που ουσιαστικά είναι ένα πρόγραμμα εργοστασιακού customizing για πελάτες με πραγματικά βαθιές τσέπες. 

Από τις εταιρίες του Piaggio Group η Aprilia παρουσίασε μια πρωτότυπη ελαφριά ηλεκτρική μοτοσυκλέτα την Aprilia ELECTRICa σε στυλ super motard.


Η CF Moto είχε στο περίπτερο της τη νέα 450 SR μια σπορ μοτοσυκλέτα που ενδεχομένως θα δούμε να τρέχει το 2023 στην κατηγορία SSP300 του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbike.


Στο περίπτερο της Ζero Motorcycles, που παράγει μόνο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, είδαμε τη νέα ηλεκτρική μεγάλη adventure DSR X που ήδη έχει αποσπάσει τα καλύτερα σχόλια από όσους μπόρεσαν να οδηγήσουν το μοντέλο προπαραγωγής.

Τέλος η Benneli παρουσίασε μια νέα γυμνή μοτοσυκλέτα την Tornado Naked Twin 500, που είναι εξοπλισμένη με τον δικύλινδρο κινητήρα της TRK 502 με απόδοση 47,6 ίππων (κατηγορία Α2).

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης