Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

Η Honda επέλεξε την 1η ημέρα της έκθεσης μοτοσυκλέτας Intermot στην Κολωνία για να παρουσιάσει τη νέα CB750 Hornet αφήνοντας τη νέα Transalp 750 για την έκθεση του Μιλάνου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη σχεδίαση του νέου ατσάλινου ανοικτού (diamond) σωληνωτού πλαισίου καθώς και του νέου αιχμηρού επιθετικού streetfighter στυλ ανέλαβε η ομάδα έρευνας και εξέλιξης της Honda στη Ρώμη.

Η νέα Hornet φοράει τον καινούργιο δικύλινδρο οκταβάλβιδο παράλληλο κινητήρα 755 κ.εκ. με απόδοση 91,7 ίππων (67,5kW) και ροπή 75Nm. που θα κινεί και τη νέα Transalp. Η απόδοση του κινητήρα σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 190 κιλών δίνει στη νέα Hornet μια κορυφαία για την κατηγορία αναλογία ισχύος προς βάρος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό βρίσκουμε σύστημα Throttle By Wire (TBW), τρία προγράμματα οδήγησης, σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) με 3 επίπεδα λειτουργίας του ενσωματωμένου Wheelie Control, του Engine Braking και της παροχής ισχύος.

Οι αναρτήσεις είναι της Showa, το μπροστινό USD σύστημα Big Piston (SFF-BPTM) έχει καλάμια διαμέτρου 41mm με ξεχωριστή λειτουργία και το πίσω αμορτισέρ συνδέεται με το ψαλίδι μέσα από μοχλικό Pro-Link.

Τα διπλά δισκόφρενα εμπρός έχουν ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων.

Η οθόνη οργάνων είναι έγχρωμη TFT 5 ιντσών, με φωνητικό έλεγχο Honda Smartphone (HSVC), τον πλούσιο εξοπλισμό συμπληρώνουν τα full LED φώτα, η αυτόματη ακύρωση των φλάς και το Emergency Stop Signal (ESS). 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης