του Νεκτάριου Διατσίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με ένα σύστημα, e-Motor και άλλες λεπτομέρειες, η Kawasaki κατοχύρωσε πρόσφατα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τη μοτοσυκλέτα Ninja 7 Hybrid στην Ινδία.
Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την πιθανή κυκλοφορία της μοτοσυκλέτας Kawasaki Ninja 7 Hybrid στη χώρα, ανοίγοντας το δρόμο για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Μιλώντας για τη μοτοσυκλέτα Kawasaki Ninja 7 Hybrid, το μοντέλο χαρακτηρίζεται ως η πρώτη υβριδική μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Εάν πετύχει, ολόκληρη η βιομηχανία μοτοσυκλετών θα μπορούσε να ακολουθήσει το μονοπάτι που άνοιξε η Kawasaki.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης της Kawasaki Ninja 7 Hybrid είναι ένας δικύλινδρος, υδρόψυκτος εν σειρά κινητήρας 451 κ.εκ. Αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης υποστηρίζεται περαιτέρω από έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ εξόδου 12 ίππων. Σε συνδυασμένη μορφή, αυτό το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει συνολικά 60 ίππους. Ωστόσο, η μέγιστη απόδοση ισχύος μπορεί να ανέλθει στους 69 ίππους με τη λειτουργία e-boost που είναι ενσωματωμένη στη μοτοσυκλέτα Ninja 7 Hybrid.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V. Η Kawasaki ισχυρίζεται ότι η Ninja 7 Hybrid είναι ικανή να προσφέρει επιδόσεις που είναι συγκρίσιμες με μια μοτοσυκλέτα με χωρητικότητα κινητήρα από 650 κ.εκ. έως 700 κ.εκ.. Επίσης, το μοντέλο λέγεται ότι έχει επιτάχυνση συγκρίσιμη με μια supersport μοτοσυκλέτα 1000 κ.εκ., καθώς διαθέτει πολύ μεγάλη συνδυαστική ροπή.

Ενώ οι υβριδικές μοτοσυκλέτες είναι καλές όσον αφορά τους ισχυρισμούς επιδόσεων, εκεί που πραγματικά έχουν το νόημα της χρήσης αυτής της τεχνολογίας, είναι η απόδοση. Σύμφωνα με την Kawasaki, η Ninja 7 Hybrid έχει χαμηλή κατανάλωση και αξιοποίηση της θερμοδυναμικής απόδοσης καυσίμου που είναι εφάμιλλη με αυτή μιας μοτοσυκλέτας 250 κ.εκ..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνοψίζοντας λοιπόν, η Kawasaki Ninja 7 Hybrid έχει επιδόσεις συγκρίσιμες με μια μοτοσυκλέτα 650+ κ.εκ., με επιτάχυνση 1000 κ.εκ. supersport μοτοσυκλέτας και απόδοση καυσίμου 250 κ.εκ. μοτοσυκλέτας, οπότε στα χαρτιά φαίνεται εντυπωσιακή αυτή η τεχνολογία και στην πράξη μένει να δούμε κατά πόσο θα ισχύουν τα παραπάνω δεδομένου ότι στο χώρο της F1 δουλεύουν όλα αυτά, αλλά και σε υβριδικά αυτοκίνητα παραγωγής όπως το κορυφαίο Toyota Prius στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου.

Τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Kawasaki Ninja 7 HEV περιλαμβάνουν μία υψηλής ποιότητας οθόνη TFT με εφαρμογή Rideology, λειτουργία αργής κίνησης, λειτουργία start-stop σε αδράνεια και πολλές άλλες. Εκτός από αυτά τα χαρακτηριστικά, η λειτουργία αργής κίνησης επιτρέπει λειτουργίες χαμηλής ταχύτητας προς τα εμπρός και προς τα πίσω για εύκολους ελιγμούς, ενώ η λειτουργία start-stop ενισχύει τη συνολική απόδοση.
Η Kawasaki Ninja 7 Hybrid είναι εξοπλισμένη με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και ανάρτηση monoshock πίσω. Επίσης, το μοντέλο χρησιμοποιεί φρένα με δύο δίσκους μπροστά και διάταξη πέδησης ενός δίσκου πίσω, με την ανάκτηση κινητικής ενέργειας από την επιβράδυνση του πίσω τροχού να μην επιβαρύνει συχνά το πίσω φρένο με την απώλεια που αυτό συνεπάγεται.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η νέα Kawasaki Ninja 7 Hybrid θα έχει τιμή πάνω από την Kawasaki Ninja ZX-6R. Ως εκ τούτου, είναι ασφαλές να αναμένουμε ότι το μοντέλο θα έχει τιμή μεγαλύτερη από 14,000 €. Η Kawasaki Ninja 7 HEV μπορεί να μην είναι μια ονειρεμένη μοτοσυκλέτα για πολλούς, αλλά αυτή η μοτοσυκλέτα δίνει μια ματιά στο μέλλον. Η επιτυχία αυτής της μοτοσυκλέτας στην πράξη, θα έχει τη δυνατότητα να αναδιαμορφώσει ολόκληρη τη βιομηχανία μοτοσυκλετών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης