του Νίκου Βιτσιλάκη

Αν οι εκδόσεις R 1250 GS σας φαίνονται «υπερβολικές» και το F 850 GS σας πέφτει «λίγο», τότε το νέο F 850 GS Adventure πιθανά είναι αυτό που ψάχνετε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της τελείως νέας σειράς των «μεσαίων» F 750/850 GS, το βαυαρικό εργοστάσιο προχωρά στην αναμενόμενη έκδοση Adventure με τον κινητήρα των 853cc και 95Hp. Πρόκειται δηλαδή για μια αναβαθμισμένη όσον αφορά στον εξοπλισμό έκδοση του «απλού» F 850 GS, με το οποίο μοιράζεται τα ίδια βασικά συστατικά (πλαίσιο, φρένα, κινητήρα, σχεδίαση κλπ) και για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Το νέο F 850 GS Adventure έρχεται με περισσότερο εξοπλισμό, με μεγαλύτερο ύψος σέλας κατά 15mm (875mm συνολικά) αλλά και με δεκαπέντε κιλά περισσότερο βάρος, φθάνοντας αισίως στα 244 κιλά πλήρης υγρών.

Αυτό δεν οφείλεται στο όνομα βέβαια αλλά σε μια σειρά αλλαγών, με τη σημαντικότερη από αυτές να εντοπίζεται στο νέο ρεζερβουάρ των 23 λίτρων (από 15), που πλέον έχει έρθει και στην κλασσική του θέση, δηλαδή ανάμεσα σε αναβάτη και τιμόνι. Με αυτή τη χωρητικότητα και σε συνδυασμό με την αποδεδειγμένα χαμηλή κατανάλωση του δικύλινδρου των 853cc, η BMW υπόσχεται αυτονομία 550 χιλιομέτρων! Οπότε, οι ταξιδιωτικές αναζητήσεις αποκτούν έναν άλλο χαρακτήρα, μειώνοντας το άγχος του ανεφοδιασμού και αυξάνοντας το βεληνεκές του ταξιδιού. Γιατί στην ουσία αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξης αυτού του μοντέλου, που επιπρόσθετα δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα να συνεχίσει τη διαδρομή του ακόμα και εκεί που η άσφαλτος τελειώνει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι υπόλοιπες αλλαγές

Η νέα έκδοση Adventure, πάντα σε σχέση με το F 850 GS του 2018, διαθέτει μεγαλύτερη και ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα, προστατευτικά κάγκελα κινητήρα, χούφτες χεριών, ρυθμιζόμενα λεβιέ ταχυτήτων και πεντάλ πίσω φρένου, «εντουράδικα» μαρσπιέ οδηγού και ενισχυμένη ατσάλινη σχάρα. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά παραμένουν κατά βάση ίδια, με μια ελαφριά διαφοροποίηση στη γωνία κάστερ, που προέρχεται από τις επίσης διαφοροποιημένες διαδρομές των αναρτήσεων.

Αυτές αφορούν σε σημαντικά αυξημένη διαδρομή για το πιρούνι (230mm από 204) και ελαφρά μειωμένη στο μονό αμορτισέρ (215mm από 219). Ο εξοπλισμός, όπως συνηθίζει η BMW, έχει πολλές επιλογές, που περιλαμβάνουν από ημι-ενεργητική ανάρτηση Dynamic ESA και πολλαπλά ρυθμιζόμενη χαρτογράφηση μέχρι traction control και έγχρωμη TFT οθόνη 6,5” στη θέση των οργάνων. Τέλος, οι χρωματικοί συνδυασμοί θα είναι τρεις, ονόματι Exclusive, Ice Grey και Rallye. 

Τιμή και άφιξη

To νέο μεσαίου κυβισμού Adventure της BMW θα βρίσκεται στη χώρα μας μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019 και η τιμή της βασικής του έκδοσης έχει ήδη διαμορφωθεί στα 13.900€, δηλαδή 1.200 πάνω από αυτή του απλού μοντέλου. Περισσότερα, ειδικά όσον αφορά σε βασικό και προαιρετικό εξοπλισμό, μπορείτε να δείτε εδώ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης