Daytona G155: Ένα scrambler μικρό μόνο στο μάτι!

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2020, 10:58
Daytona G155: Ένα scrambler μικρό μόνο στο μάτι!

Ένα πανέμορφο μοντέλο scrambler είναι η νέα πρόταση της Daytona Motors, εξοπλισμένο με υγρόψυκτο τετραβάλβιδο κινητήρα 155cc και χαρακτηριστικά που απλώς δεν υπάρχουν στην κατηγορία!

Είναι αλήθεια πως το περιμέναμε σε έκδοση 125cc όπως και το mini streetfighter U125, αλλά, όπως φαίνεται, πέσαμε έξω τελικά. Kαλύτερα όμως να αφήσουμε την αντιπροσωπεία να μας τα πει, διαβάζοντας από κάτω το αναλυτικό δελτίο τύπου που μας έστειλε:

Μετά τα Daytona  X310, V310, 310Τ1, 310R1, R250  και το νεοφερμένο U125, η σειρά προϊόντων Daytona by Zontes μάς παρουσιάζει τo πανέμορφo, σύγχρονo retro scrambler, G155. To G155 είναι εντυπωσιακό, γεμάτο καμπύλες με εμπνευσμένη σχεδίαση, vintage χαρακτηριστικά και εξαιρετικό φινίρισμα που διατηρεί τα υψηλά standards που πλέον έχει θέσει το εργοστάσιο και έχουν προκαλέσει διθυραμβικά σχόλια από ειδικούς και καταναλωτές.

Υψηλής τεχνολογίας κινητήρας

Το G155 έρχεται εξοπλισμένο με έναν, νέο, υψηλής τεχνολογίας, υγρόψυκτο, 4 βάλβιδο κινητήρα 155 κ.εκ., Euro 5 με ιπποδύναμη που αγγίζει τους 18 ίππους, μέγιστη ροπή στα 16 Nm και υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1.  Η διπλή χαρτογράφηση του κινητήρα, Eco και Sport προσφέρει ασυναγώνιστη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες του αναβάτη, ενώ το 6τάχυτο κιβώτιο, συνδυάζεται με τον συμπλέκτη ολίσθησης, προσφέροντας ελαφριά αίσθηση της μανέτας και σιγουριά κατά την πέδηση. Ο κινητήρας τροφοδοτείται με σύστημα EFI της Bosch και η κατανάλωση κυμαίνεται μόλις στα 2,3l/100km. Η μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 20 λίτρων σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση μπορεί να προσφέρει εκπληκτική αυτονομία μέχρι και 850km με ένα γέμισμα.

Εξαιρετικές προδιαγραφές

Εμφανισιακά το G155 δίνει την εντύπωση μοτοσικλέτας μεγαλύτερης κατηγορίας. Παρά την εικόνα του, το κοντό μεταξόνιό της στα 1373mm, αυξάνει την ευελιξία του μέσα στην πόλη. Το G155 φοράει μοναδικές, εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα. Τα ελαστικά παντός εδάφους, με βαθύ πέλμα, βελτιώνουν την ικανότητα αναρρίχησης και προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια στην οδήγηση κατά τις βροχερές μέρες. Διαθέτει εξαιρετική δύναμη και αίσθηση πέδησης με μεγάλο δισκόφρενο 300mm εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και δισκόφρενο 230mm πίσω, ελεγχόμενα από δικάναλο σύστημα ABS της Bοsch. 

Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 136mm-37mm εμπρός και monoshock ανάρτηση 30mm πίσω. Η κεντρική πίσω ανάρτηση έχει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης με τη συνολική σχεδίαση είναι να προσανατολισμένη στην οδηγική άνεση με δυνατότητα μικρομετρικής προφόρτισης του ελατηρίου για την προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε αναβάτη. Το ψαλίδι είναι ασύμμετρο, κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, υιοθετώντας ένα σχήμα «τόξου» στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, παράλληλα με υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.

Κορυφαίος εξοπλισμός

Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με διακριτική κοντή απόληξη προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα στο G155, κρατώντας παράλληλα χαμηλά το κέντρο βάρους της και επιτυγχάνοντας τη βέλτιστη κατανομή μάζας μεταξύ της αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσικλέτας. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη διάρκεια ζωής. Η σέλα του G155 δημιουργεί δύο επίπεδα με το ενιαίο μαξιλάρι χυτής σχεδίασης να παραπέμπει σε retro στιλ. Η μοναδική τεχνολογία παραγωγής της κάνει το σφουγγάρι μαλακό και αναπαυτικό χωρίς να παραμορφώνει. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες καθώς και στα προστατευτικά μανέτας φρένου και συμπλέκτη, κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου με ενσωματωμένους καθρέπτες τύπου «café racer». 

Σύγχρονη retro scrambler

Η retro σχεδίαση του G155 προτάσσει και τη χρήση κλασικού κλειδιού, με τον κεντρικό διακόπτη να διαθέτει μαγνητικό πορτάκι για ασφάλεια από πιθανή κλοπή. Τα φωτιστικά σώματα τύπου LED αποτελούνται από ένα εντυπωσιακό στρογγυλό εμπρός προβολέα με DRL φώτα ημέρας σε σχήμα δαχτυλίδι και ένα πίσω φανάρι που έρχεται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη. Οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση παρέχονται από τη συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή oθόνη υγρών κρυστάλλων, ενώ η διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α επιτρέπει τη γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Παράλληλα έχει δοθεί τεράστια προσοχή στους διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας. 

Είναι διαθέσιμο σε 2 χρώματα, Black και Black-Gold, με την τιμή του να είναι στα 2.595€.

G155 Euro 5 - Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

4Τ, 4V, SOHC, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΨΥΞΗ

ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

58.0 x 58.7

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

E.F.I.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

2,3 lt /100km (EURO 5)

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

155cc

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

12.5:1

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ

ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ

ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ, ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ

ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

3.071 (43/14)

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

26°

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

18 PS / 9250 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

16 Nm / 7000 min

ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ    

ΞΗΡΟ ΚΑΡΤΕΡ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

20 lt

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

115 km/h

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1373

ΠΛΑΤΟΣ

869 mm

ΜΗΚΟΣ

1976 mm

ΥΨΟΣ

1112 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

830 mm

ΒΑΡΟΣ

160 kg

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

110/70-17

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

130/70-17

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 136mm - 37mm 

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

MONOSHOCK - 30mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ  Ø  300mm  + ABS ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ  Ø  230mm  + ABS

ΦΩΤΙΣΜΟΣ

LED

USB ΦΟΡΤΙΣΗΣ

ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ECO/SPORT

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2020, 10:58