Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Επιστρέφοντας το Daytona Rockstar 500 στα κεντρικά της Γκοργκόλης Α.Ε. στην Καλλιθέα το παρέδωσα Το Rockstar είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς, μαύρο με καφέ σέλα και κόκκινο με μαύρη σέλα.στον ευγενικό υπάλληλο της εταιρείας και έπιασα τον εαυτό μου να κάνω κάτι που δεν συνηθίζω. Το έχω κάτι σαν τελετουργικό να μη λέω τη γνώμη μου στους ανθρώπους της εταιρείας κατά την παράδοση θέλοντας να σκεφτώ και να απορροφήσω όλες τις εμπειρίες οδήγησης του κάθε μοντέλου και έπειτα να τις αποτυπώσω στο πληκτρολόγιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην περίπτωση του Rockstar 500 ήταν από τις ελάχιστες φορές που δεν κρατήθηκα και είπα στον υπάλληλο: “Πόσο ωραία και γλυκιά στην οδήγηση μοτοσικλέτα είναι αυτή;”. Η φράση μου βγήκε πολύ φυσιολογικά και πραγματικά το εννοούσα διότι η Rockstar εκτός από την ξεχωριστή σχεδιαστική αισθητική που προσφέρει έχει και κάτι το ξεχωριστό στην καθημερινή συνύπαρξη μαζί της. Σε αφήνει να χαλαρώσεις, να επικεντρωθείς στην οδήγηση και σου εμπνέει μια αίσθηση άνεσης και ασφάλειας.

Ρετρό στρογγυλό φανάρι εμπρός με τεχνολογία LED.

Καθαρές γραμμές χωρίς υπερβολές και περιττά στοιχεία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή και ας γυρίσουμε το χρόνο πίσω, όταν δηλαδή βρέθηκα στην Όμορφος σχεδιασμός με premium στοιχεία για το Rockstar 500.Evomoto να παραλάβω τη μοτοσικλέτα. Μόλις αντίκρισα την Daytona αμέσως το μάτι μου έπεσε πάνω στο μονόμπρατσο ψαλίδι το οποίο δεν έχουμε συνηθίσει να συναντάμε σε τέτοιου κυβισμού μοτοσικλέτες. Το πίσω μέρος ενισχύεται με τις πολύ όμορφες διπλές εξατμίσεις και την scrambler ουρά η οποία κόβεται νωρίς αφήνοντας τον πίσω τροχό εκτεθειμένο. Το ρεζερβουάρ είναι εξαιρετικού φινιρίσματος, το ίδιο και η σέλα, ενώ στο εμπρός μέρος έχουμε κλασικό στρογγυλό φωτιστικό σώμα LED και φαρδύ τιμόνι. Συνολικά, η εμφάνιση του Rockstar ακολουθεί τη δομή των νέο-scrambler μοντέλων καθημερινής χρήσης έχοντας πολύ όμορφες γραμμές και μια αύρα πολυτέλειας.

Χαμηλή σέλα, στενό ρεζερβουάρ και διπλές εξατμίσεις συνοδεύουν το όμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι!

Βελούδινος και οικονομικός κινητήρας

Στον τομέα του κινητήρα η Daytona έχει επιλέξει μια δοκιμασμένη λύση. Στην “καρδιά” του Rockstar υπάρχει Διασκεδαστικός και πολύ οικονομικός κινητήρας με αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα!ο γνωστός δικύλινδρος κινητήρας της Loncin 471 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 43 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 40,5Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Τον ψεκασμό έχει αναλάβει σύστημα της Bosch, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου και αλυσίδα. Βασικό χαρακτηριστικό του συνόλου είναι η γραμμική λειτουργία και η ομαλότητα. Δεν υπάρχουν ενοχλητικά ξεσπάσματα ή κομπιάσματα από το σύνολο το οποίο προσφέρει ισχυρές επιταχύνσεις με τον αναβάτη να έχει τον πλήρη έλεγχο ανά πάσα στιγμή. Πραγματικά, αγχολυτικός κινητήρας τόσο σε συνθήκες κίνησης στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο.

Εξαιρετικά ευχάριστο στο δρόμο σε μεταφέρει με ασφάλεια, στιλ και άνεση.

Σαν να το είχες χρόνια

Ανεβαίνοντας στην άνετη σέλα του Daytona Rockstar 500 αντικρίζεις μπροστά σου την έγχρωμη LCD οθόνη Το βάρος του Rockstar είναι 194 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 18 λίτρα.πληροφοριών η οποία σε ενημερώνει για όλα εκείνα που θέλεις να γνωρίζεις με ευδιάκριτο τρόπο. Το τιμόνι είναι φαρδύ και δημιουργεί συνθήκες άνεσης και πολύ καλό χειρισμό, ενώ το στενό ρεζερβουάρ δίνει τη δυνατότητα στα πόδια να “αγκαλιάσουν” τη μοτοσικλέτα. Κουμπώνεις την πρώτη σχέση στο κιβώτιο πιέζοντας τον μαλακό συμπλέκτη και αμέσως απολαμβάνεις την ήρεμη και ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Εκείνο όμως που ξεχωρίζεις με τη μία είναι η εκπληκτική ποιότητα κύλισης της μοτοσικλέτας.

Η Daytona Rockstar είναι εξοπλισμένη με ένα πολύ δυνατό πακέτο εξαρτημάτων το οποίο συναντάμε συνήθως σε πολύ ακριβότερες μοτοσικλέτες. Στις αναρτήσεις έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της KYB 41mm εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω επίσης της KYB με διαδρομή 80mm και ρύθμιση προφόρτισης. Στα φρένα αναλαμβάνει δράση η Nissin με έναν δίσκο 300mm εμπρός και διπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο πίσω 240mm επίσης με διπίστονη δαγκάνα. Το σύστημα συνοδεύεται από ABS το οποίο μάλιστα είναι ρυθμιζόμενο.

LCD έγχρωμη οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Διασκεδαστικό στην οδήγηση σε όλα τα τερέν

Μια λέξη σου έρχεται στο μυαλό όταν ξεκινήσεις να οδηγείς το Rockstar και αυτή είναι ευχάριστο. Στην Ο εμπρός τροχός των 18 ιντσών ενισχύει τον scrambler χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.πόλη, το scrambler μοντέλο χάρη στην άνετη θέση οδήγησης και τον ροπάτο κινητήρα σε αφήνει να κυλίσεις με ηρεμία και απόλυτη συγκέντρωση στην οδήγησης. Οι αναρτήσεις και το πλαίσιο δουλεύουν ποιοτικά προσφέροντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και γρήγορες αντιδράσεις. Η ευελιξία είναι σε πολύ καλό επίπεδο, κυρίως χάρη στο φαρδύ τιμόνι το οποίο με ελάχιστη πίεση αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση πάντα με σταθερότητα. Στον αυτοκινητόδρομο θα κινηθείς εύκολα με ταχύτητες της τάξης των 130-140Km/h, ενώ στο ψηφιακό κοντέρ θα δεις μέχρι και 180Km/h.

Στις στροφές του Rockstar δεν λέει όχι και στρίβει με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια. Δεν είναι η μοτοσικλέτα που θα κυνηγήσεις σε ένα ορεινό στροφιλίκι, αλλά πιστέψτε με, αν ακολουθήσεις έναν σβέλτο ρυθμό με ομαλές κινήσεις, χωρίς “στραμπουλίγματα”, θα απολαύσεις μεγάλες κλίσεις και διασκεδαστικά χιλιόμετρα στις αγαπημένες σου διαδρομές. Και αν βρεις στο διάβα σου κάποιο χωματόδρομο το Daytona δεν θα πει όχι και θα περάσει με ασφάλεια ένα πατημένο κομμάτι. Τα ελαστικά διπλής χρήσης της Pirelli και ο τροχός των 18 ιντσών εμπρός βοηθούν σε αυτόν τον τομέα, προσθέτοντας ακόμα μια ικανότητα στην πλούσια γκάμα του Rockstar.

Με τιμή λίγο κάτω από τις 6.000€ αγοράζεις ένα scrambler που θα ζηλέψουν πολλοί!

Rockstar με τα όλα του

Η συνύπαρξη με το Daytona Rockstar 500 ήταν κάτι παραπάνω από αποκαλυπτική. Έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικό μοντέλο το οποίο καλύπτει μια μεγάλη γκάμα αναγκών τόσο στην καθημερινή μετακίνηση όσο και στην εκτός πόλης χρήση. Με σύμμαχο τον όμορφο σχεδιασμό, τον βελούδινο κινητήρα, τα καλά περιφερειακά και την ποιότητα το Rockstar είναι αυτό που λέμε “λίρα εκατό”. Η πρόταση της Daytona στην ανερχόμενη κατηγορία των ρετρό scrambler μοτοσικλετών σε βγάζει από τα διλήμματα, ιδιαίτερα αν σηκώσεις το ταμπελάκι και διαβάσεις την τιμή που… ροκάρει!

ΤΙΜΗ: 5.995€
Όλα τα στοιχεία της Daytona Rockstar 500 ΕΔΩ.

Βασικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά.

Ευέλικτο στις στροφές με πολύ διασκεδαστικό μηχανικό σύνολο.

Τα φρένα της Nissin είχε προοδευτικά και δυνατά.

Ποιοτικό και όμορφο φινίρισμα με ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια.

Highlight...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Daytona Maverick 500 ταξιδεύει στη Μέση Ανατολή

Αποστολή EICMA 2021: Σπουδαία νέα μοντέλα από την Zontes στο Μιλάνο

Μαθήματα γοητείας και ποιότητας από την Daytona με το Maverick 500

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης