του Νίκου Βιτσιλάκη

Ο Νο1 κατασκευαστής μοτοσυκλετών «ψάχνεται» όλο και περισσότερο σχεδιαστικά, ποντάρει στα πολλά κυβικά και στην έκθεση του Παρισιού παρουσίασε ένα ακόμα project..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το άρτι αφιχθέν Honda CB 1000R Neo Sports Café (δείτε εδώ) προέρχεται από το NSC Project (δείτε εδώ) και αποτελεί τη βάση για το concept που σας δείχνουμε τώρα, που με τη σειρά του μοιράζεται στοιχεία με ένα άλλο πειραματικό μοντέλο, συγκεκριμένα το CB4 Interceptor (δείτε εδώ).
Μπερδευτήκατε; Και εμείς το ίδιο!

Είναι προφανές πως οι εποχές έχουν αλλάξει και πως οι τάσεις του αγοραστικού κοινού έχουν διαφοροποιηθεί, χωρίς ωστόσο να έχουν συγκεκριμένη μορφή. Κοινώς ο κόσμος δεν ξέρει τι θέλει, ή μάλλον ξέρει αλλά δεν το αποφασίζει. Καλό, χρυσό και άγιο ένα mega On/Off αλλά τι να το κάνεις αν κινείσαι στο κλεινόν άστυ; Θεϊκό και ποθητό ένα δυνατό streetfighter, αλλά δεν σου χρειάζεται όταν κάνεις πολλά ταξίδια. Ιδανικό για την πίστα ένα καθαρόαιμο super sport, πλην όμως παντελώς ακατάλληλο για καθημερινή χρήση. Οι κατασκευαστές το έχουν καταλάβει πως ο σημερινός μοτοσυκλετιστής έχει πολλά πρόσωπα και με τα πειραματικά μοντέλα, που κυκλοφορούν σαν θεατρικός θίασος από έκθεση σε έκθεση και από χώρα σε χώρα, μαζεύουν αντιδράσεις και προτροπές του κοινού, τις μελετούν και ανάλογα προχωρούν στη δημιουργία νέων μοντέλων και κατηγοριών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Neo Sports Café concept δημιουργήθηκε από το τμήμα R&D της Honda στη Ρώμη, παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στην έκθεση Mondial Paris στη γαλλική πρωτεύουσα και είναι ξεκάθαρο πως αποτελεί μια κίνηση της εταιρίας με σκοπό και στόχο να ευαισθητοποιήσει τους απανταχού οπαδούς του customizing. Σύμφωνα με την ίδια τη Honda, το στυλ του είναι μοντέρνο και μινιμαλιστικό, συνδυάζοντας χαρακτηριστικά από sport naked και café racer μοτοσυκλέτες. Εμείς εδώ, το μόνο που έχουμε να πούμε είναι πως ο γίγαντας έχει ξυπνήσει για τα καλά και πως αγωνιούμε να δούμε τι μας επιφυλάσσει για το –πολύ κοντινό- μέλλον.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης