Ανακοινώθηκε επίσημα ο ερχομός του νέου σούπερ παπιού GTR 150 στην Ελλάδα και μάλιστα σε δυο εκδόσεις, τη Supra Sporty και τη Supra Exclusive.

Καιρό τώρα παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την ιστορία του Honda GTR 150, από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2016 στο Βιετνάμ και αμέσως μετά στις γύρω ασιατικές χώρες. Το όνομά του διαφορετικό για κάθε αγορά, είτε Winner 150, είτε RS 125, είτε Supra X 150, είτε Supra GTR 150. Με αυτό το τελευταίο έρχεται τέλη Φεβρουαρίου στη χώρα μας, η οποία μάλιστα θα είναι και η μοναδική στην Ευρώπη που θα έχει το προνόμιο να το διαθέτει. Και φυσικά αυτό δεν έτυχε, αλλά είναι κάτι για το οποίο εργάζονται οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας εδώ και αρκετό καιρό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επίσημη παρουσίασή του στην Ελλάδα είχε γίνει τον Απρίλιο του 2018 στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Αθήνας. Με δεδομένο ότι το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί που είχε περάσει πρόσφατα από την ελληνική αγορά, το θρυλικό πλέον Yamaha Crypton X 135, είχε τελευταία τιμή στα 3.000 ευρώ, η τιμή των 3,5 περίπου χιλιάδων ευρώ που ανακοινώθηκε για το GTR, για ένα παπί με κυβισμό 150 κυβικών, εξάρι σασμάν, συμπλέκτη, δισκόφρενα μπροστά – πίσω και ABS, μπορεί να θεωρηθεί λογική. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνονται για βάρος και ιπποδύναμη είναι 122 κιλά και 15,1 ίπποι αντίστοιχα. Ο κινητήρας προέρχεται από το CBR 150 της Honda, ένα «μοτοσυκλετάκι» που κυκλοφορεί σε ασιατικές αγορές, με τον κύλινδρο υπό κλίση και όχι σε οριζόντια διάταξη όπως συνηθίζεται στα παπιά. Είναι υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, κυβισμού 149,16cc και τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού PGM-FI.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, άρα και μανέτα στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Ωστόσο το λεβιέ των ταχυτήτων παραμένει παραδοσιακό «παπίσιο» και είναι διπλό τύπου «μύτη – φτέρνα». Το κόκκινο στο αναλογικό στροφόμετρο (δίπλα του υπάρχει ψηφιακή οθόνη για όλες τις υπόλοιπες ενδείξεις) είναι στις 10.000rpm και η ροπή του κινητήρα φτάνει τα 1,3kgm στις 6.500rpm. Η εκκίνηση γίνεται από μίζα και μανιβέλα. Υπάρχουν δισκόφρενα με μονοπίστονες δαγκάνες σε κάθε τροχό και ABS, ενώ οι τροχοί των 17 ιντσών χρησιμοποιούν ελαστικά 90/80 μπροστά και 120/70 πίσω. Το πιρούνι είναι συμβατικό με μονή πλάκα και στην πίσω ανάρτηση υπάρχει μονό αμορτισέρ. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 780mm, το μεταξόνιο φτάνει τα 1.284mm και το ντεπόζιτο χωράει 4,5 λίτρα. Οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων Sporty και Exclusive βρίσκονται στα διαφορετικά χρώματα, τα οποία στη δεύτερη έκδοση είναι ματ.

Απομένει να δούμε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το πολύ ενδιαφέρον παπί της Honda, οπότε μείνετε συντονισμένοι.

Πηγή motorbike.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης