Μέσω της βασικής οδού της κατοχύρωσης της πατέντας, η Kawasaki φαίνεται να δείχνει ενδιαφέρον για το «πάντρεμα» ηλεκτροκίνησης και βενζινοκινητήρα σε μοτοσυκλέτα.

Το σχέδιο της πατέντας βέβαια δεν απεικονίζει τη μοτοσυκλέτα που ίσως κάποτε βγει στους δρόμους, αλλά κυρίως τη γενική ιδέα. Δηλαδή μια μοτοσυκλέτα που θα έχει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, πιθανότατα μικρού κυβισμού, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρχουν μπαταρίες, αλλά και ο αντίστοιχος ηλεκτροκινητήρας.
Να θυμίσουμε ότι η Kawasaki δεν μένει μόνο στο χαρτί, καθώς μοτοσυκλέτες όπως τα υπερτροφοδοτούμενα H2 και H2R, είδαν το φως της δημοσιότητας αρχικά σαν πατέντες. Στην περίπτωση των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, η Kawasaki ανοίγει σταδιακά τα φύλλα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρόμοια σκέψη περί υβριδικής μοτοσυκλέτας έχουμε δει και από την BMW με το R1200X, ωστόσο τώρα συναντάμε διαφορετική διάταξη και τοποθέτηση εξαρτημάτων όπως ο ηλεκτροκινητήρας και η συστοιχία των μπαταριών. Θεωρητικά και οι δύο υβριδικές προσεγγίσεις θα έχουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σαν κύρια μονάδα ισχύος, με τον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί επικουρικά, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα αντίστοιχα υβριδικά αυτοκίνητα.

Η πρόκληση όσον αφορά στη μοτοσυκλέτα είναι ο περιορισμένος χώρος και η διατήρηση του βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα. Θα είναι η Kawasaki, άραγε, η εταιρεία που θα καταφέρει κάτι τέτοιο πρώτη; Ίδωμεν…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης