Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Δε θα αργήσουμε όπως όλα δείχνουν να δούμε την πρώτη ηλεκτρική πρόταση της Voge στην Ελλάδα για τις Στην ουρά της μοτοσικλέτας βρίσκεται ενσωματωμένο καλώδιο φόρτισηςαστικές μετακινήσεις. Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα η οποία κατασκευάστηκε από την Loncin και παραδόθηκε στο premium παρακλάδι της εταιρείας, τη Voge προκειμένου να διατεθεί στις αγορές της Ευρώπης και όχι μόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ηλεκτρική μοτοσικλέτα ER10 διαθέτει εξαιρετικά χαρακτηριστικά τα οποία την κατατάσσουν στην κατηγορία των αντίστοιχων μικρών μοτοσικλετών 125 κ.εκ. Ο ηλεκτροκινητήρας του ER10 έχει απόδοση 12,1 ίππους και 12,3 Nm ροπής διαθέτοντας μάλιστα δύο επιλογές οδήγησης, την ECO και τη Sport.

Μικρή σε διαστάσεις, ιδανική για τις αστικές μετακινήσεις με μηδενικούς ρύπους.

Σύντομα και στην Ελλάδα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μπαταρία είναι κατασκευασμένη από τη SiroEV με χωρητικότητα 3,7kWh η οποία χαρίζει αυτονομία 100 Στην Ιταλία η μοτοσικλέτα κοστίζει περίπου 6.600€χιλιομέτρων στη μοτοσικλέτα. Η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 90Km/h, ενώ η φόρτιση γίνεται σε περίπου 5 ώρες σε οικιακό δίκτυο. Στον εξοπλισμό, το ER10 διαθέτει φώτα τεχνολογίας LED, δύο θύρες USB, Keyless σύστημα και LCD οθόνη ψηφιακή στα όργανα.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο με τις αναρτήσεις να είναι 37mm πιρούνι εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και το βάρος της μοτοσικλέτας είναι μόλις 122 κιλά! Η ER10 μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου (B) και αναμένεται να είναι σύντομα διαθέσιμη και στην Ελλάδα από το δίκτυο της Voge.

Βίντεο παρουσίασης του Voge ER10

 

Χώρος αποθήκευσης στη θέση του ρεζερβουάρ για μεγιστοποίηση της εργονομίας.

 

Σύγχρονες λύσεις στο πίσω μέρος με φώτα τεχνολογίας LED.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτό που κάνει το Voge 300AC να ξεχωρίζει;

Το modern classic της Voge με νέο κινητήρα Euro5

Ώρα για περιπέτεια με το Voge 300DS

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης