Kymco Agility+ 300i ABS Noodoe: H οικογένεια μεγαλώνει

Kymco Agility+ 300i ABS Noodoe: H οικογένεια μεγαλώνει

Τo best seller της Kymco αποκτά κινητήρα με 300 κυβικά και πλέον απευθύνεται σε όσους επιζητούν ευελιξία, δύναμη και υπερπλήρη εξοπλισμό σε ένα scooter πόλης με μεγάλους τροχούς.

Μετά τα Agility των 50, 125, 150 και 200 κυβικών, που τόσα χρόνια μας υπηρετούν καθημερινά, έφτασε η στιγμή να εμφανιστεί ο μεγάλος αδελφός με τον μεγάλο κινητήρα. Το Agility+ 300i είναι maxi, είναι «plus», είναι απρόσμενα πλούσια εξοπλισμένο, μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τα υπόλοιπα και η αλήθεια είναι ότι οι γραμμές του θυμίζουν περισσότερο τα πρόσφατα People S 125/150 παρά τις κλασικές γραμμές της σειράς Agility, ειδικά στο μπροστινό μέρος, στη «γραβάτα» και στο ρύγχος. Η σχεδίαση είναι κομψή όπως πάντα, ευρωπαϊκού αέρα, δουλεμένη στην Ιταλία, όπως πολύ σωστά κάνει η Kymco τα τελευταία χρόνια, καθόσον ξέρει ότι όταν ένα σχήμα πετυχαίνει εμπορικά στη δύσκολη αγορά της Ευρώπης, τότε περνά με επιτυχία τις εξετάσεις και το αποδέχεται και ο υπόλοιπος κόσμος.

Ο κινητήρας του Agility+ 300i είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 2βάλβιδος με 1ΕΕΚ, χωρητικότητα 276cc και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Αποδεδειγμένα αξιόπιστος, προέρχεται από το μοντέλο X-Town 300i και αποδίδει 23,2Hp στις 8.000rpm και 2,3kgm στις 6.500rpm. Οι μηχανικοί της Kymco τον έχουν ρυθμίσει έτσι ώστε να βγάζει περισσότερη δύναμη στις χαμηλο-μεσαίες στροφές, προκειμένου να επιταχύνει πιο άμεσα και να δικαιολογεί απόλυτα τον όρο scooter πόλης, καθόσον εκεί είναι που ο αναβάτης χρειάζεται τις καλύτερες δυνατές επιταχύνσεις και ρεπρίζ. Το δάπεδο του μεγάλου Agility+ δεν είναι επίπεδο όπως στα μικρότερα αδέλφια του και διαθέτει τούνελ κάτω από το οποίο περνούν οι σωλήνες του νέου ατσάλινου πλαισίου χωροδικτυώματος.



Μπορεί αυτό να αφαιρεί μέρος της συνολικής χρηστικότητας, αλλά ήταν απαραίτητο να γίνει προκειμένου να ενισχυθούν τα επίπεδα ακαμψίας και στιβαρότητας του μοντέλου. Ταυτόχρονα, είναι ο μεγάλος τροχός μπροστά των 16 ιντσών που προσφέρει σταθερότητα, ειδικά στα «πολλά», ενώ αντίστοιχα ο πίσω βρίσκεται στις 14 ίντσες ώστε να δίνει τη δυνατότητα στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα να φιλοξενεί μικροπράγματα και δύο κράνη, ένα ανοικτού τύπου (Jet) και ένα κλειστού (Fullface). Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει μεγάλη ζελατίνα στο τιμόνι και διαφανείς προστατευτικές χούφτες στα άκρα του, εξασφαλίζοντας προστασία από τα καιρικά φαινόμενα. Στον -επίσης στάνταρ- εξοπλισμό του νέου Agility+ 300i συναντάμε πλάγιο και κεντρικό σταντ, παροχή ρεύματος μέσω USB για τη φόρτιση μικροσυσκευών, την πλατφόρμα συνδεσιμότητας Noodοe, γάντζο ανάρτησης τσαντών στο μπροστινό μέρος της σέλας, καθώς και σύστημα εκκίνησης και πολλαπλών λειτουργιών χωρίς κλειδί (keyless).



Η ανάρτηση απαρτίζεται από τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37mm και δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με ελατήρια μεταβλητής πυκνότητας για ακόμα πιο προοδευτική απόσβεση. Χαρακτηριστικά είναι τα μεγάλα κυματιστά δισκόφρενα διαμέτρου 300mm μπροστά και 240mm πίσω, αμφότερα με δαγκάνες δύο εμβόλων και δικάναλο ABS της Bosch. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 810 mm, το βάρος ανακοινώνεται στα 177kg άνευ υγρών και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 110/70-16 μπροστά και 140/70-14 πίσω, πάνω σε μαύρες χυτές αλουμινένιες ζάντες με πολλά μπράτσα. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι ιδιαίτερα μεγάλη στα 13 λίτρα, κάτι που συνεπάγεται με αυτονομία που ξεπερνά κατά πολύ τα 300 χιλιόμετρα.

Η παραγωγή του Agility+ 300i αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2019, με αναμενόμενη άφιξη στη χώρα μας κατά καλοκαίρι μεριά. Η τιμή του παραμένει άγνωστη και αν κινηθεί στη φιλοσοφία της σειράς Agility, που αποτελεί την οικονομική γκάμα της Kymco, τότε σίγουρα θα αποτελέσει μια ευχάριστη έκπληξη όταν ανακοινωθεί.

Πηγή: scooternet.gr

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018, 09:00