Ήταν σίγουρο ότι αργά ή γρήγορα κάποιος θα ακολουθούσε το παράδειγμα του Honda X-ADV και θα παρουσίαζε ένα scooter on-off, έστω και με λιγότερα κυβικά..

Στην προκειμένη περίπτωση η «απάντηση» μας έρχεται από τη μακρινή Κίνα, αποδεικνύοντας για πολλοστή φορά πως η μέθοδος της αντιγραφής ουδένα έβλαψε. Είναι αλήθεια ότι και στο παρελθόν υπήρξαν scooter διπλής χρήσης μικρού κυβισμού, όπως για παράδειγμα τα Piaggio Typhoon και τα Yamaha BW’s, αλλά κανένα εξ αυτών δεν αντέγραφε σχεδιαστικά κάποιο άλλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Lifan LF 150, που παρουσιάστηκε στην κινεζική αγορά πρόσφατα, θέλει –πάντα σχεδιαστικά- να κινηθεί στα χνάρια του X-ADV 750 και για να το πετύχει αυτό ουσιαστικά το αντιγράφει! Γωνίες και τετραγωνισμός, προβολέας σκληροτράχηλος και –κυρίως- το σήμα κατατεθέν των adventure μοτοσυκλετών, δηλαδή ένα ρύγχος πάνω από το μπροστινό τροχό, έστω και ελάχιστου μεγέθους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Lifan όμως δεν σταματά εκεί. Οι αναρτήσεις μοιάζουν να έχουν μεγαλύτερες διαδρομές και τα λάστιχα είναι τρακτερωτά, οι τροχοί πρέπει να είναι στις 14-15 ίντσες, αν μαντεύουμε σωστά, τα δισκόφρενα σε μπροστινό και πίσω τροχό συνεργάζονται με ABS, τα φώτα είναι LED, στα όργανα υπάρχει ψηφιακή οθόνη LCD και η ψηλή ζελατίνα μοιάζει να ρυθμίζεται ως προς το ύψος της.

Ο κινητήρας του LF 150 είναι νέος και υγρόψυκτος, με το ψυγείο να βρίσκεται στον εγκάρσιο άξονα στη δεξιά άκρη του στροφάλου, η γνωστή διάταξη του κινητήρα των Honda PCX, του ίδιου που στη συνέχεια αντιγράφτηκε από Yamaha, Piaggio και SYM. Παράλληλα, έχουν γίνει προσπάθειες για μείωση των τριβών των μηχανικών μερών, επιτυγχάνοντας οικονομία στο καύσιμο και περισσότερη αντοχή στο χρόνο. Μιας και η Lifan έχει παρουσία και στην ευρωπαϊκή αγορά, το LF πιθανά να βρει το δρόμο του και προς τα εδώ, μιας και από πλευράς εμφάνισης και προδιαγραφών δεν είναι καθόλου άσχημο.
Πηγή scooternet.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης