Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Μας φανερώθηκε στη φετινή EICMA και από ότι φαίνεται ήρθε για να μείνει. Ο λόγος για τη νέα supersport πρόταση της MV Agusta, ονόματι Superveloce 800.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδιαστικά μιλώντας, έχουμε να κάνουμε με μια πανέμορφη νεορετρό μοτοσυκλέτα. Το ανθρακονημάτινο φέρινγκ χαρακτηρίζεται από κλασσικές γραμμές σε όλους του άξονες της, ενώ εκεί που πραγματικά ξεχωρίζει το όλο σχεδιαστικό concept είναι στις λεπτομέρειες που φωνάζουν «άλλη εποχή».

Κίτρινο χρώμα σε αλεξίνεμο και μονό προβολέα, τα οποία κρύβουν σύγρονη οθόνη οργάνων TFT και τεχνολογία led αντίστοιχα. Τάπα ρεζερβουάρ με δερμάτινη ζώνη και ασύμμετρη «αγωνιστική» εξάτμιση α λα 70s. Στην ουρά συναντάμε και πάλι Led, ενώ το εικονιζόμενο μονόσελο μπορεί να δώσει τη θέση του σε ένα σελάκι για τον –περιττό ίσως- συνεπιβάτη. Όσο κοιτά κανείς το Superveloce εκτιμά το μινιμαλισμό του παρελθόντος, χωρίς ωστόσο να έχει την τεχνολογική «ανεπάρκεια» που τον συνόδευε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας συναντάμε μια παλιά μας γνώριμη, καθόσον πλαίσιο, κινητήρας και λοιπά μηχανικά μέρη προέρχονται από το F3 800, όμως άπαντα έχουν επαναπροσδιοριστεί, επομένως δεν είναι ασφαλές να μιλήσουμε ακόμα για ροπές και ιπποδυνάμεις (αναμένουμε πάντως κάτι παραπάνω από τους 148 ίππους της F3 800). Στο πλαίσιο της επαναδιάταξης, αν όχι μεταμόρφωσης του F3, διατηρήθηκε ίδια η επιθετική θέση οδήγησης, με τα μαρσπιέ ωστόσο να είναι ρυθμιζόμενα αποσκοπώντας στην άνεση του αναβάτη κάτω από κάθε οδηγική συνθήκη.

Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε πως η MV Agusta επιτέλους βγάζει μια νέα μοτοσυκλέτα, έστω και βασιζόμενη σε ήδη υπάρχον μοντέλο. Σίγουρα μια τόσο όμορφη πρόταση είναι μακράν προτιμότερη από απλά νέους χρωματισμούς. Μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2019 αναμένεται η μαζική παραγωγή και τα πλήρη, τελικά, εμφανισιακά και τεχνικά χαρακτηριστικά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης