του Νίκου Βιτσιλάκη

O ινδός κατασκευαστής αποφάσισε επιτέλους να μπει στον 21ο αιώνα και παρουσιάζει μια μοτοσυκλέτα σε δύο εκδόσεις με κινητήρα σύγχρονο και συνάμα κλασσικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


​Βήμα στο σήμερα έστω και καθυστερημένα

Πρόκειται για τις Continetal GT και Interceptor 650, που ανήκουν στις κατηγορίες cafe racer και street classic αντίστοιχα και που ξεχωρίζουν μεταξύ τους σε ελάχιστα σημεία, ικανά όμως να διαφοροποιήσουν τους χαρακτήρες τους και να απευθυνθούν σε διαφορετικό κοινό η κάθε μία. Αμφότερες είναι σχεδιασμένες από λευκή κόλλα χαρτί και πέραν του κινητήρα, όλες οι υπόλοιπες εφαρμογές σε πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα κλπ χαρακτηρίζονται συντηρητικές μεν, δοκιμασμένες δε. Επιστρέφοντας στον κινητήρα, αφού στην ουσία αυτός είναι που κεντρίζει το ενδιαφέρον, να πούμε ότι πρόκειται για έναν αερο-ελαιόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά, με 1 ΕΕΚ, τετραβάλβιδες κεφαλές, σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού στην τροφοδοσία, καθώς και με αντικραδασμικό άξονα και μονοκόματο σφυρήλατο στροφαλοφόρο για πιο ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα λειτουργίας του. Διαθέτει όμως και στρόφαλο 270 μοιρών, που σημαίνει καλύτερη α λα V-2 απόκριση στις χαμηλές στροφές, αλλά και περισσότερο διακριτό ήχο για να μην περνάμε απαρατήρητοι στο πέρασμά μας. Η απόδοσή του δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, με τους 47,5 ίππους του όμως να επιτρέπουν νόμιμη οδήγηση και στους κατόχους διπλωμάτων της κατηγορίας Α2. Για την ιστορία, η τελευταία φορά που το ινδικό εργοστάσιο κατασκεύασε δικύλινδρο κινητήρα ήταν κάτι παραπάνω από 40 χρόνια πίσω!


​Η σχεδίασή τους φέρνει κάτι από ..Triumph!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αλλαγές που διαφοροποιούν τα δύο μοντέλα έχουν να κάνουν με τη σέλα, το ρεζερβουάρ, το τιμόνι και τα χρώματα. Όλα τα υπόλοιπα είναι πανομοιότυπα, ακόμα και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Βήμα προοδευτικό παρατηρούμε στον συμπλέκτη, που πλέον είναι ολίσθησης για να αποφεύγονται οι αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα στο 6αρι μηχανικό κιβώτιο. Προς το παρόν παραμένει άγνωστο αν και πότε θα διατεθούν στην ελληνική αγορά, το ίδιο ισχύει και με τις τιμές τους. Στα video που ακολουθούν μπορείτε να δείτε την ιστορία πίσω από την κατασκευή των νέων 650 και -προπάντων- του κινητήρα τους.  


σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης