Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Η Honda αποφάσισε, έπειτα από μεγάλη πορεία στον χρόνο, να κλείσει στο χρονοντούλαπο ένα μοντέλοΣχεδιαστικά, στο εμπρός μέρος θυμίζει CBR1000RR και πίσω CB650. το οποίο έγραψε τη δική του ιστορία στον κόσμο της μοτοσικλέτας. Πρόκειται για την τουριστική έκδοση της σειράς CBR, η οποία από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 βρέθηκε ανάμεσά μας μέχρι και το 2018. Τότε ήταν που η Honda αποφάσισε να βγάλει το γράμμα F πίσω από το λογότυπο CBR650 και να τοποθετήσει το γράμμα R θέλοντας ξεκάθαρα να κάνει γνωστό ότι ο κόσμος αλλάζει και οι Ιάπωνες δεν έχουν πρόβλημα να τολμήσουν να τον ακολουθήσουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ανταγωνισμός ανέβασε το παιχνίδι του και η Honda αποφάσισε να προσαρμοστεί παρουσιάζοντας για το 2021 το CBR650R, ένα supersport μοντέλο σύγχρονο και προσιτό με όλα τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της Honda και φυσικά της σειράς CBR. Φανταστείτε το CBR650R ως ένα CBR600 F4 της εποχής μας, δηλαδή με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, αλλά άνετο, ασφαλές και πρακτικό για όλους. Εκείνο όμως που η Honda δεν θέλησε με τίποτα να παραμερίσει είναι η δυνατότητα του CBR να σε εντάξει στην κατηγορία των supersport με εύκολο και απολαυστικό τρόπο χωρίς να απαιτεί το επώνυμό σου να είναι Marquez.

Μικρό σε διαστάσεις, αλλά πολύ άνετο και εργονομικά τέλειο για supersport.

Εξαιρετικό σχολείο για εκείνους που θέλουν να απολαύσουν τη γρήγορη οδήγηση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εδώ λοιπόν είναι το μυστικό που κάνει αυτό το Honda να ξεχωρίζει και να σε κάνει να το αγαπήσεις. Το Στο επίκεντρο αυτού του CBR, η απολαυστική και ασφαλής οδήγηση.CBR650R είναι ένα από τα καλύτερα σχολεία, αν όχι το καλύτερο σχολείο, για να σε μάθει να οδηγείς μια supersport μοτοσικλέτα σωστά, χωρίς μεγάλο κόπο και με τεράστια αποθέματα ασφάλειας. Ξεχάστε τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά, τα εξεζητημένα συστήματα αισθητήρων και γυροσκοπίων, τις υπερσύγχρονες ηλεκτρονικές αναρτήσεις και τα φρένα με ABS που προσαρμόζεται ανάλογα με την κλίση της μοτοσικλέτας. Εδώ τα πράγματα είναι απλά και επικεντρωμένα στο ένα και μοναδικό πράγμα που πραγματικά ενδιαφέρει τον αναβάτη, την οδήγηση.

Προφανώς και οι νέες τεχνολογίες είναι σημαντικές και δίκαια έχουν τοποθετηθεί στις κορυφαίες μοτοσικλέτες καθώς βοηθούν τόσο τον αναβάτη όσο και την εξέλιξη της τεχνολογίας των μοτοσικλετών, ωστόσο η Honda αποδεικνύει περίτρανα με το CBR650R πως ένα καλό σύνολο μπορείς να το απολαύσεις ακόμα και αν δεν έχει όλα αυτά τα εκλεπτυσμένα συστήματα. Αρκεί να δημιουργήσεις μια μοτοσικλέτα με το σωστό πλαίσιο, τις κατάλληλες αναρτήσεις, ένα σωστά ρυθμισμένο μοτέρ και δυνατά φρένα, μαζί φυσικά με την εμπειρία των μηχανικών της Honda, για να την απολαύσεις όπως θα απολάμβανες τα πολύ ακριβότερα superbike.

Μπορεί να ακούγονται λίγοι οι 95 ίπποι, αλλά περνάνε όλοι στον δρόμο με χαρακτηριστική άνεση.

Στην εποχή των 200+ ίππων το CBR παρατάσσει 95 πλήρως εκμεταλλεύσιμους ίππους

Το Honda CBR650R έρχεται με έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 649 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 95 ίππουςΤο CBR650R διαθέτει διπλά φώτα τύπου LED. στις 12.000 σ.α.λ. με τη ροπή να φτάνει τα 64 Nm στις 8.500 σ.α.λ. Το σύνολο ακολουθεί τους κανονισμούς Euro5 όσον αφορά τους ρύπους, ενώ το μοναδικό ηλεκτρονικό σύστημα που διαθέτει είναι το Honda Selectable Torque Control, το οποίο αναλαμβάνει να ελέγξει την πρόσφυση του πίσω τροχού. Βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι η γεμάτη απόδοσή του στις μεσαίες στροφές. Χαμηλά είναι φιλικός, χωρίς ιδιαίτερη ζωντάνια, ενώ ψηλά έχει διάρκεια, αλλά δεν έχει το γνωστό ξέσπασμα στο οποίο μας έχουν συνηθίσει οι τετρακύλινδροι κινητήρες supersport. Συνολικά, έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ προσεγμένο σύνολο το οποίο είναι απόλυτα χρησιμοποιήσιμο τόσο στη γρήγορη όσο και στην καθημερινή οδήγηση.

Αυτό το πιρούνι είναι όλα τα λεφτά!

Θα περάσεις ωραία στο βουνό και την πίστα

Στον δρόμο, το CBR είναι απλώς απολαυστικό. Επιλέγεις την αγαπημένη σου διαδρομή στον δρόμο ή το track Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 15,4 λίτρα.day σου στην πίστα και εκείνο θα σε ανταμείψει με όμορφες στιγμές οδήγησης. Το πλαίσιο είναι πολύ καλά ισορροπημένο ανάμεσα στη φιλικότητα και την πληροφόρηση του αναβάτη, το εμπρός μέρος της ανάρτησης με το πιρούνι Big Piston της Showa είναι από τα καλύτερα σύνολα που θα μπορούσες να έχεις στη φαρέτρα σου, ενώ το πίσω μέρος είναι ακόμα καλύτερο με το μονό αμορτισέρ να προσφέρει πληροφόρηση και εξαιρετική πρόσφυση. Τα φρένα είναι δυνατά, δεν έχουν ισχυρό δάγκωμα στην πρώτη επαφή με τη μανέτα, ωστόσο όσο περισσότερο τα πιέζεις τόσο περισσότερο δείχνουν την αξία και την ποιότητά τους.

Δυναμικό στην οδήγηση, το απολαμβάνεις ακόμα και όταν πας για.. τσιγάρα στο περίπτερο.

Η μοτοσικλέτα που θα ήθελες να σου μιλάει

Αυτό που σε αφήνει να κάνεις το Honda είναι να επικεντρωθείς στην οδήγηση. Δεν σου ζητάει κάποιο ιδιαίτερο  Αυτό το CBR… μιλάει στον αναβάτη του.στυλ οδήγησης για να πας γρήγορα. Όπως και αν θέλεις να το οδηγήσεις, εκείνο δεν θα πει όχι. Θέλεις να φρενάρεις οριακά, να το πλαγιάζεις αστραπιαία και με ένα γρήγορο pick up στην έξοδο να ανοίξεις τέρμα το γκάζι; Κανένα πρόβλημα, θα το κάνει χωρίς να κοπιάσει. Θέλεις να μπεις με περισσότερη φόρα μέσα στη στροφή και να ελέγξεις την έξοδο ανοίγοντας από νωρίς το γκάζι; Επίσης κανένα πρόβλημα. Αυτό το CBR650R θα σε ακολουθήσει ευχάριστα σε ό,τι του ζητήσεις, πάνω από όλα όμως θα σου δείξει ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να φρενάρεις, να στρίψεις και να ανοίξεις το γκάζι.

Φανταστείτε μια μοτοσικλέτα να μπορεί να μιλήσει, να σου δίνει οδηγίες μέσα από το κράνος πότε να φρενάρεις, πότε πρέπει να ανοίξεις το γκάζι, πόσο να γύρεις μέσα στη στροφή – ακόμα και να σε διορθώνει όταν κάνεις λάθη. Αυτή η μοτοσικλέτα θα μπορούσε κάλλιστα να είναι το CBR, ένα πολύ φιλικό σύνολο το οποίο απολαμβάνεις σε κάθε διαδρομή, σε κάθε ευθεία, σε κάθε στροφή.

Το λογότυπο CBR κουβαλάει μεγάλη ιστορία και το 650R βγάζει ασπροπρόσωπη τη Honda.

Μη σου κάνει εντύπωση αν βρεθείς να γυρνάς σε μια πίστα πιο γρήγορα από 1000άρια

Το Honda CBR650R δεν έχει ηλεκτρονικό γκάζι, δεν έχει cornering ABS, δεν έχει quickshifter, ούτε Εξαιρετική τιμή για μια τόσο ποιοτική μοτοσικλέτα.σύστημα αντισούζας. Δεν έχει οθόνη TFT (έχει την LCD οθόνη που συναντάμε στη σειρά CB500), δεν έχει κινητήρα με άπειρα άλογα, ούτε χαρτογραφήσεις για πίστα, δρόμο ή βροχή. Έχει όμως εκείνα τα συστατικά που χρειάζονται πραγματικά για να δημιουργήσεις μια απολαυστική μοτοσικλέτα supersport. Εξαιρετικά ποιοτικές αναρτήσεις και φρένα, πλήρως εκμεταλλεύσιμο κινητήρα και σωστά ισορροπημένο πλαίσιο.

Αν λοιπόν βρεθείτε σε κάποια πίστα για το track day σας ή σε ένα όμορφο ορεινό στροφιλίκι με το πανάκριβο superbike σας, μη σας φανεί καθόλου παράξενο αν βρεθεί στον δρόμο σας ένα CBR650R το οποίο θα σας περάσει από… πάνω. Είναι απλά τα πράγματα στη ζωή, το ίδιο και στη μοτοσικλέτα. Καμιά φορά το απλό είναι και το πιο πολύτιμο (και το πιο γρήγορο).

ΤΙΜΗ: 9.050€

Τεχνικά στοιχεία για το CBR650R.

Όλα τα στοιχεία για το Honda CBR650R ΕΔΩ

Δυνατά φρένα με εξαιρετική αίσθηση... Τους λείπει λίγο αρχικό δάγκωμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένας… γερμανικός σουγιάς με τη σφραγίδα της BMW

Το μαγικό ραβδί της Honda ακούμπησε και το CB500F

Ποια είναι η μυστική συνταγή της Honda που κάνει το CB500X τόσο αγαπητό στον κόσμο;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης