Πώς βρήκε τρόπο εταιρεία ελαστικών να κερδίζει τόνους... πλαστικό

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2021, 23:00
Πώς βρήκε τρόπο εταιρεία ελαστικών να κερδίζει τόνους... πλαστικό

 

Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

 

Από τις αρχές του 2021 σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, η Continental δεν χρησιμοποιεί,  το ένα από τα δύο αυτοκόλλητα που βλέπαμε στα καινούρια της ελαστικά.

Με αυτό τον απλό τρόπο θα αποφύγει τη δημιουργία 110 μετρικών τόνων πλαστικών απορριμμάτων ετησίως, στη μορφή αυτοκόλλητων ετικετών. Συνολικά, ανά έτος, τα αυτοκόλλητα που θα εξοικονομηθούν θα είχαν μήκος περίπου 6,5 χιλιόμετρα, αν έμπαιναν σε μια ευθεία γραμμή.

Ακόμα και τόσο μικρά αυτοκόλλητα όταν γίνονται σκουπίδια επιβαρύνεται το περιβάλλον...

 

Ποιες εταιρείες θα το καταργήσουν

Τα αυτοκόλλητα που θα καταργηθούν φέρουν το λογότυπο από τις μάρκες του ομίλου, όπως Continental, Όταν βάζεις στόχους πετυχαίνεις πολλά..Uniroyal, Semperit και Barum. Οι ενημερωτικές πληροφορίες που απαιτεί για τα ελαστικά το εμπόριο, όπως η μάρκα, η διάσταση, ο αριθμός προϊόντος και άλλα δεδομένα θα εμφανίζονται στην ετικέτα ελαστικών, που επιβάλλεται από τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ορισμένων άλλων χωρών.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία η αποφυγή δημιουργίας απορριμμάτων, και ειδικότερα πλαστικών, είναι το καλύτερο βήμα που μπορεί να επιτευχθεί, προς αυτήν την κατεύθυνση, καθώς βοηθά στη διατήρηση των φυσικών  πόρων του πλανήτη.

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2021, 23:00