Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όταν η Honda παρουσίασε το νέο Civic Type R την περασμένη εβδομάδα, απέφυγε να αποκαλύψει συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές. Αυτό όμως που κατέστησε σαφές είναι ότι η νέα γενιά θα είναι και η ισχυρότερη που έχει κατασκευαστεί ποτέ, χρησιμοποιώντας μία αναβαθμισμένη εκδοχή του ίδιου 2λιτρου βενζινοκινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με ένα φυλλάδιο που έχει σταλθεί στους μελλοντικούς κατόχους του νέου Honda Civic Type-R στην Ιαπωνία, η ιπποδύναμη αυξάνεται κατά 10 άλογα (συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά) και αγγίζει πλέον τα 330 άλογα ενώ η ροπή αυξήθηκε κατά 20 Nm, φτάνοντας τα 420 Nm. 

Τα παραπάνω στοιχεία αναγράφονται στο φυλλάδιο που απέστειλε η εταιρία, με την Honda να μην έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, παρά την επίσημη αποκάλυψη του. Όπως και με την ισχύ του κινητήρα, η εταιρία έχει επίσης κρατήσει τα χαρτιά της κλειστά σχετικά με τη μηχανική του πλαισίου του νέου οχήματος δηλώνοντας όμως πως το αμάξωμα του νέου Civic Type R είναι «ελαφρύ και εξαιρετικά άκαμπτο» και ότι η αίσθηση οδήγησης είναι βελτιωμένη λόγω νέας ανάρτησης και συστήματος διεύθυνσης. 

Σχεδιαστικά το νέο Type-R είναι πιο ήπιο υιοθετώντας πιο καθαρές γραμμές και όντας αρκετά κοντά (σχεδιαστικά τουλάχιστον) με την απλή έκδοση. Βέβαια το sport DNA αναλαμβάνουν ο πιο επιθετικός πρόβολος, ο αρκετά μεγαλύτερος αεραγωγός και φυσικά η τριπλή απόληξη της εξάτμισης που συνεχίζει να είναι το σήμα κατατεθέν. Παράλληλα οι ζάντες είναι 19 ιντσών ενώ η αεροτομή έχει τοποθετηθεί αρκετά ψηλότερα για καλύτερη αεροδυναμική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023, με περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά να αποκαλύπτονται όσο πλησιάζει το επόμενο έτος. Όλα τα φώτα στραμμένα λοιπόν στο νέο Type-R που κατέχει ήδη το ρεκόρ του γρηγορότερου προσθιοκίνητου στη πίστα της Suzuka ενώ επιμένει βενζινοκίνητα και χειροκίνητα, κόντρα στο ρεύμα.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης