Τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, στις 11 ώρα Γερμανίας, το εργοστάσιο του Zwickau θα ανοίξει επίσημα τις πύλες του, προκειμένου να υποδεχθεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην υπερσύγχρονη αυτή μονάδα θα εργάζονται 8.000 άνθρωποι, έχοντας τη βοήθεια 1.600 ρομπότ. Θα λειτουργούν δύο γραμμές παραγωγής, με την πρώτη να είναι έτοιμη και τη δεύτερη να μπαίνει σε λειτουργία το 2020. Η συναρμολόγηση θα γίνεται σε 12 κτήρια.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, με το εργοστάσιο να παράγει αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αναβαθμίσει πλήρως τις εγκαταστάσεις, καθώς εκτός από το ID.3, στο Zwickau θα συναρμολογούνται από το 2021 άλλα έξι EV μοντέλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά, θα παράγονται 150 αυτοκίνητα ημερησίως. Σταδιακά, και αφού όλα τα τμήματα του εργοστασίου μπουν σε ρυθμό, η παραγωγή θα εκτοξευτεί στα 1.500 οχήματα την ημέρα.

Τα εξαρτήματα θα έρχονται από διάφορες εγκαταστάσεις του ομίλου. Από τη μονάδα του Brunswick που βρίσκεται στο βόρειο τμήμα της Γερμανίας θα προέρχονται οι μπαταρίες, τα συστήματα λογισμικού, τα φρένα, οι αναρτήσεις, το τιμόνι και οι άξονες.

Στο εργοστάσιο του Kassel θα κατασκευάζονται ορισμένα στοιχεία του ηλεκτροκινητήρα και της πλατφόρμας MEB, οι άξονες κίνησης σε αυτό του Wolfsburg, ο σκελετός του οχήματος στη μονάδα του Ανόβερου, ο ρότορας στο Salzgitter και το κιβώτιο ταχυτήτων στη μονάδα του Poznań στην Πολωνία.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης