Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Ιταλία φαίνεται πως προσπαθεί να βοηθήσει γενικότερα την αγορά του αυτοκινήτου και όχι μόνο των ηλεκτρικών οχημάτων. Για αυτό το λόγο η κυβέρνηση της με την υπογραφή του Μάριο Ντράγκι θα επιδοτήσει τους πολίτες με στόχο να αγοράσουν αυτοκίνητα χαμηλότερων ή μηδενικών ρύπων, ανεξαρτήτως κινητήριου συνόλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Μάριο Ντράγκι υπέγραψε το νέο διάταγμα σύμφωνα με το οποίο 650 εκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν ως επιδότηση σε όσους κατοίκους θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο (είτε καινούργια είτε μεταχειρισμένα) χαμηλότερων εκπομπών C02, με το ποσό της επιδότησης να αυξομειώνεται αναλόγως. Αξίζει να αναφέρουμε πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα ενίσχυσης θα συνεχιστεί τουλάχιστον για τρία χρόνια με το συνολικό ποσό που θα διατεθεί για την ενίσχυση της αυτοκινητοβιομηχανίας έως το 2030 να αγγίζει τα 8.7 δις. ευρώ.

Το νέο διάταγμα προβλέπει 2.000 ευρώ επιδότηση για την αγορά αυτοκινήτου ανεξαρτήτως κινητήρα ή καυσίμου (βενζίνη, diesel, LPG) με εκπομπές ρύπων από 61 έως 135 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο. Μάλιστα στα 2.000 ευρώ θα προστεθούν ακόμα 2.000 ευρώ εάν γίνει παράλληλη απόσυρση αυτοκινήτου.

Τα ίδια ποσά με τις ίδιες προϋποθέσεις προβλέπονται και για τα υβριδικά με εκπομπές  από 21 έως 60 γρ. CO2.(2.000 + 2.000 απόσυρσης).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος η επιδότηση για αγορά οχήματος υβριδικού ή ηλεκτρικού με εκπομπές από 0 έως 20γρ. C02 ανά χιλιόμετρο φτάνει τις 3.000 ευρώ (+2.000 ευρώ εάν γίνει παράλληλα απόσυρση μοντέλου έως Euro 4). 

Η Ιταλία ελευθέρωσε ένα γιγαντιαίο πακέτο ενίσχυσης της αυτοκινητοβιομηχανίας, δίνοντας μία σημαντική βοήθεια σε όσους επιθυμούν να μεταβούν σε ένα «καθαρότερο» αυτοκίνητο, κι ας μην είναι ηλεκτρικό.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης