Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Porsche «κλείνει» τα 75 χρόνια και το γιορτάζει με τον καλύτερο τρόπο. Με ένα ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο το οποίο έρχεται με την αποστολή (Mission), να καταρρίψει κάθε ρεκόρ που έχει γίνει στη πίστα του Nurburgring.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Porsche παρουσίασε το Mission X concept στην 75η επέτειο της που συμπίπτει με την 100η επέτειο του 24ωρου αγώνα του Le Mans. Υπάρχει μια φυσική σύνδεση εδώ, με τον σχεδιασμό του Mission X να λέγεται ότι είναι εμπνευσμένος από τον θρυλικό αγώνα, με πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και μπροστά, όπως στην κλασική 917. 

Εκτός όμως από τις πόρτες, ξεχωρίζει και η compact σχεδίαση αλλά και η καμπίνα η οποία θυμίζει μία γυάλινη φούσκα που καλύπτει τον χώρο επιβατών, ο οποίος προστατεύεται από έναν εξωσκελετό από ανθρακονήματα. Το σχήμα που προκύπτει είναι κάτι που θυμίζει τα πρωτότυπα του Le Mans από παλιά, αλλά εκτελείται με μια σύγχρονη πινελιά.

Το εσωτερικό αυτού του θόλου είναι επίσης αξιοσημείωτο, με έγχρωμα καθίσματα σε αντίθεση για τον οδηγό και τον συνοδηγό καθώς και ζώνες έξι σημείων και για τους δύο. Ως μια περίεργη, ημι-ρετρό αναδρομή στην 959, το ταμπλό του συνοδηγού διαθέτει μια υποδοχή για αναλογικά ή ψηφιακά χρονόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία δεν έχει μπει σε πληροφορίες για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, όμως δηλώνει σίγουρη πως το Mission X, θα προσφέρει περισσότερη κάθετη δύναμη από τα 850 κιλά στα 285χλμ./ώρα που προσφέρει η 911 GT3 RS. Παράλληλα, στόχος είναι να επιτευχθεί και αναλογία ενός ίππου ανά κιλό, με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για 1.521 κιλά, άρα και 1.521 άλογα.

Όταν ρωτήθηκε ο CEO της Porsche εάν από concept, το Mission X μετατραπεί σε κανονικό όχημα και μπει στην παραγωγή, εκείνος απάντησε πως δεν έχει ληφθεί ακόμα η τελική απόφαση, κάτι που θα γίνει μέσα στο μήνα.

Το Rimac Nevera φαίνεται πως θα αποκτήσει έναν σοβαρό αντίπαλο.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης