Του Περικλή Χαλάτση

Μπορεί ο κορωνοϊος να «πάγωσε» την παγκόσμια αγορά, να έφερε σε απόγνωση εκατομμύρια ανθρώπους και να έκανε άνω κάτω την οικονομία, ωστόσο κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν τις απαγορεύσεις που επέβαλαν οι κυβερνήσεις για τον περιορισμό των κρουσμάτων Covid 19. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην προκειμένη περίπτωση ας πάμε στις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων αυτοκινήτων. Συνήθως όταν κάποια αντιπροσωπεία προσκαλούσε τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου για μια παρουσίαση στο εξωτερικό οι προσκεκλημένοι ήταν ελάχιστοι. 

Βλέπετε πολλά τα έξοδα. Αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, μετακινήσεις. Τα μπάτζετ μικρά. Στις περισσότερες παρουσιάσεις οι προσκεκλημένοι ήταν όσο τα δάκτυλα του ενός χεριού. Σπάνια κάποιες εταιρίες που τα αφεντικά τους λειτουργούσαν χωρίς να υπολογίζουν τα έξοδα ( ένας είναι για να μην μπερδεύεστε) προσκαλούσαν στις παρουσιάσεις τους, δέκα η ακόμη και είκοσι  δημοσιογράφους.

Όλες οι παρουσιάσεις γίνονται διαδικτυακά λόγω Covid-19Συνήθως οι εμπορικοί που συνεργάζονται στενά με τους P.R και τα γραφεία τύπου κάθε εταιρίας, έκαναν την επιλογή των «εκλεκτών» ανάλογα με τα έντυπα που εκπροσωπούσε ο καθένας και τις διαπροσωπικές σχέσεις. Αλλά πάντα έλεγαν ότι το περιορισμένο μπάτζετ δεν τους επιτρέπει για παραπάνω προσκλήσεις.
Τώρα τα πράγματα άλλαξαν. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι προσκλήσεις για τις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων πέφτουν βροχή. Μόνο που τώρα οι παρουσιάσεις λόγω Covid 19 γίνονται διαδικτυακά και τα έξοδα είναι ΜΗΔΕΝ. Ούτε μετακινήσεις, ούτε αεροπορικά εισιτήρια, ούτε ξενοδοχεία ούτε τίποτα.

Οι απαγορεύσεις στις μετακινήσεις από τις Υ.Π.Α κάθε κράτους, αλλά και τα δρακόντεια μέτρα που λαμβάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να μην παρουσιάζονται κρούσματα κορωνοϊού, που σημαίνει μετά δυσλειτουργία στο σύστημα, τους ήρθαν κουτί στη δουλειά τους.

Οι διαδικτυακές παγκόσμιες η πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις έγιναν της μόδας. Όλοι οι δημοσιογράφοι προσκαλούνται και όλοι παρακολουθούν τις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων. 
Με μόνο μια διαφορά. Κανένας δεν έχει οδηγική εμπειρία. Γιατί στις προ-Covid 19 παρουσιάσεις υπήρχε 9 στις 10 φορές και Test Drive.

Αυτό το Test Drive, αυτή η αίσθηση της οδήγησης με το νέο μοντέλο, δεν υπάρχει στις διαδικτυακές παρουσιάσεις. Και αυτή η «επαφή» με κάθε καινούργιο αυτοκίνητο είναι το Α και το Ω της σωστής “γνωριμίας”. 

 

Επι τη ευκαιρία

Στις 22 Απριλίου η Honda ανακοίνωσε τη διαδικτυακή δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου HR-V e:HEV. 
Η εταιρία ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ που εκπροσωπεί τα αυτοκίνητα της  Honda Motor Europe, έστειλε την πρόσκληση για τη Διαδικτυακή Δημοσιογραφική Παρουσίαση του νέου HR-V e:HEV και διευκρίνισε ότι η συγκεκριμένη παρουσίαση είναι μόνο μέσω πρόσκλησης.

Πρόσβαση θα δοθεί αποκλειστικά σε όσους δηλώσουν ότι επιθυμούν να την παρακολουθήσουν.
Η παρουσίαση θα γίνει την Πέμπτη, 22 Απριλίου 2021 ,στις 11.00 ώρα Ελλάδος.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης