Με κύριο στόχο τη μεγαλύτερη αυτονομία, καθώς και τα νέα πρότυπα στην ασφάλεια των αυτοκινήτων όπως και τη βιωσιμότητα, η Volvo Cars τα επόμενα χρόνια θα επενδύσει 10 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες στο εργοστάσιό της στην Τορσλάντα της Σουηδίας, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τα ηλεκτρικά Volvo επόμενης γενιάς.

Η συγκεκριμένη επένδυση περιλαμβάνει νέες αναβαθμισμένες τεχνολογίες βιωσιμότητας και διαδικασίες παραγωγής στο εργοστάσιο, όπως η εισαγωγή μηχανισμού για τη διαμόρφωση μεγάλων τμημάτων αμαξώματος από αλουμίνιο (mega casting), και ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών και πλήρως ανακαινισμένες μονάδες βαφής και τελικής συναρμολόγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Håkan Samuelsson (Χόκαν Σάμιουελσον), διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars, δήλωσε:

«Με τις επενδύσεις αυτές πραγματοποιούμε ένα σημαντικό βήμα προς το μέλλον μας, που συνδέεται αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση και προετοιμαζόμαστε για ακόμη πιο προηγμένα και καλύτερα ηλεκτρικά Volvo. Η Τορσλάντα είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιό μας και θα παίξει ζωτικό ρόλο στον εν εξελίξει μετασχηματισμό μας, καθώς μετατρεπόμαστε σε εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030».

Το mega casting το οποίο διαμορφώνει μεγάλα τμήματα αμαξώματος από αλουμίνιο στα ηλεκτρικά Volvo επόμενης γενιάς είναι η πιο σημαντική αλλαγή η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσω της επένδυσης της Volvo. Αποφέρει μια σειρά πλεονεκτημάτων στα πεδία της βιωσιμότητας, του κόστους και των επιδόσεων του αυτοκινήτου και η Volvo Cars είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που επενδύει σε αυτή τη διαδικασία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσω του mega casting όχι μόνο απλοποιείται η διαδικασία παραγωγής, όπου εξοικονομεί κόστος στο επίπεδο των υλικών και της διακίνησης, μειώνοντας το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε όλο το εύρος της παραγωγής και των δικτύων εφοδιασμού, αλλά και η δομή του αυτοκινήτου από αλουμίνιο μειώνει το βάρος κάτι το οποίο αποφέρει στην εξοικονόμηση της ενέργειας και την αυτονομία. Επιπλέον, με αυτή τη μέθοδο οι σχεδιαστές της Volvo μπορούν να χρησιμοποιήσουν με βέλτιστο τρόπο το διαθέσιμο χώρο μέσα στην καμπίνα και τον χώρο αποσκευών, αναβαθμίζοντας τη συνολική χρηστικότητα του αυτοκινήτου. 

Ταυτόχρονα, η αναβάθμιση του τμήματος βαφής αναμένεται να ενισχύσει την προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας και των εκπομπών των ρύπων με την εγκατάσταση νέων μηχανημάτων και την εφαρμογή νέων μεθόδων.

Ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών θα ενοποιεί τις μπαταρίες με τη δομή του δαπέδου του αυτοκινήτου, ενώ η μονάδα τελικής συναρμολόγησης ανακαινίζεται για τη φιλοξενία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επόμενης γενιάς. Αυτό, για παράδειγμα, περιλαμβάνει ένα νέο «σημείο ένωσης», στο οποίο το επάνω μέρος του αμαξώματος και το δάπεδο του αυτοκινήτου συναντιούνται για πρώτη φορά.

Όσον αφορά το περιβάλλον εργασίας, για όλους τους εργαζομένους θα γίνουν αναβαθμίσεις σε χώρους όπως οι χώροι για διάλειμμα, αποδυτήρια και γραφεία. Ενώ οι εφοδιαστικές γραμμές θα ανακαινιστούν βελτιώνοντας τη ροή των υλικών και τη μεταφορά τους.

Ο Χαβιέ Βαρέλα (Javier Varela), επικεφαλής Παραγωγής και Ποιότητας της Volvo Cars, ανέφερε:

«Σήμερα είναι μια σπουδαία μέρα για το εργοστάσιο της Τορσλάντα, καθώς προετοιμάζουμε το μέλλον του με αυτό το επενδυτικό πακέτο. Το μέλλον της εταιρείας μας βρίσκεται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση, κι αυτό απαιτεί μια πλειάδα αναβαθμίσεων σε όλο το εργοστάσιο, ώστε να διασφαλιστεί ότι η Τορσλάντα θα συνεχίσει να κατασκευάζει premium ηλεκτρικά αυτοκίνητα κορυφαίας ποιότητας».

Το εργοστάσιο της Τορσλάντα έχει ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 300.000 αυτοκινήτων και συγκαταλέγεται στις πλέον μακρόβιες παραγωγικές εγκαταστάσεις της Volvo Cars. Εγκαινιάστηκε τον Απρίλιο του 1964 από τον βασιλιά Γουσταύο ΣΤ΄ Αδόλφο της Σουηδίας και ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα ο μεγαλύτερος ενιαίος χώρος εργασίας στη χώρα (Σουηδία). Σήμερα, η μονάδα της Τορσλάντα λειτουργεί σε τρεις βάρδιες και απασχολεί περίπου 6.500 ανθρώπους.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης