Στο εργοστάσιο που κατασκευάζονται οι Giulia και Stelvio αποφασίσθηκε να γίνει το κέντρο παραγωγής για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Η ανακοίνωση της απόφασης έγινε πριν από λίγες ώρες από τον ίδιο τον CEO της Stellantis, κ. Carlos Tavares.

Ο Carlos Tavares αφού επισκέφθηκε τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου του Cassino όπου παράγουν αποκλειστικά premium μοντέλα της Stellantis ανακοίνωσε ότι η ένταξη της νέας πλατφόρμας στη μονάδα παραγωγής ενισχύει περαιτέρω την εκτέλεση του στρατηγικού πλάνου του Ομίλου, Dare Forward 2030. Είπε σχετικά:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Τα μοντέλα που θα βασιστούν στις πλατφόρμες STLA θα φέρουν επανάσταση στην οδηγική εμπειρία και για αυτό εμπιστευόμαστε απόλυτα τους εργαζόμενους και τη διοίκηση του εργοστασίου για αυτή την πολύ σημαντική αποστολή.»  

Το εργοστάσιο του Cassino στην Ιταλία αποτελεί μια από τις πλέον προηγμένες μονάδες του Ομίλου Stellantis, με τις γραμμές παραγωγής του να απασχολούνται αποκλειστικά με την κατασκευή premium μοντέλων. Στο Cassino κατασκευάζονται οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio, αλλά και η Maserati Grecale. Σε αυτή την κορυφαία εγκατάσταση του Ομίλου αποφασίστηκε να προστεθεί η παραγωγή μοντέλων τα οποία θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα STLA Large που είναι σχεδιασμένη ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. 

Αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας και αποδοτικότητας που διατηρεί το εργοστάσιο όπου κατασκευάζονται τα δύο μοντέλα της Alfa Romeo. Το Cassino πλέον είναι το δεύτερο εργοστάσιο της Stellantis, μετά από εκείνο του Windsor στον Καναδά, όπου επιβεβαιώνεται η ένταξη στο χαρτοφυλάκιο του της κορυφαίας πλατφόρμας Large της οικογένειας STLA. Η STLA Large είναι σχεδιασμένη ώστε να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 800χλμ., εφοδιάζεται με ολοκληρωμένα συστήματα ηλεκτροκίνησης EDM (Electric Drive Modules) και προσφέρει μεγάλη ευελιξία στους σχεδιαστές. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα εγκαίνια του εργοστασίου του Cassino που βρίσκεται μεταξύ της Ρώμης και της Νάπολης, πραγματοποιήθηκαν το 1972. Σήμερα περισσότερα από 1.200 ρομπότ συμβάλουν σε μία εξαιρετικά αυτοματοποιημένη διαδικασία παραγωγής, η οποία εκτός από το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας, μειώνει σημαντικά και την κατανάλωση νερού και ενέργεια.

Έως το 2025 η Stellantis θα επενδύει περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ σε τεχνολογίες εξηλεκτρισμένης κίνησης και λογισμικού. Στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου του Ομίλου, Dare Forward 2030, στόχος είναι μέχρι το 2030 να μειωθούν στο μισό οι εκπομπές CO2 σε σχέση με το 2021, ενώ η Stellantis θα φτάσει στην κλιματική ουδετερότητα έως το 2038. Παράλληλα, έως το 2030 στην Ευρώπη οι μάρκες του Ομίλου Stellantis θα προσφέρουν αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, στόχο στον οποίο η Alfa Romeo θα φτάσει νωρίτερα, το 2027.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης