Του Περικλή Χαλάτση

Αυτή την ώρα οι οργανωτές διέκοψαν την κυκλοφορία για όλα τα αυτοκίνητα στο δρόμο της ανάβασης. Στις τρείς τα ξημερώματα η ώρα άλλαξε και πήγε …τέσσερις. Όσοι θέλετε να πάτε στη Ριτσώνα προλαβαίνετε (κοντά είναι από την Αθήνα) αλλά για να φθάσετε στην αγαπημένη σας στροφή θα πρέπει να φτάσετε με τα πόδια. Το σύνολο της αγωνιστικής διαδρομής είναι μήκους 3100 μέτρων. Αξίζει όμως να κάνετε μια βόλτα έως τη φημισμένη διαδρομή με φόντο τη Χαλκίδα. Η ανάβαση Ριτσώνας είναι μια από τις πιο αγαπημένες αναβάσεις των οδηγών που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα Αναβάσεων.

Πάντα στις αναβάσεις, 90 λεπτά πριν το πέρασμα του πρώτου αγωνιστικού κλείνει η διαδρομή. Σήμερα Κυριακή 30 Μαρτίου θα πραγματοποιηθούν δύο περάσματα. Το πρώτο σκέλος για το πρώτο αγωνιστικό ξεκινάει στις 10.30 το πρωί. Ο καιρός δεν θα είναι ίδιος σε όλες τις προσπάθειες των αγωνιζομένων. Οι πιθανότητες βροχής την ώρα του αγώνα είναι περισσότερες από 50% και φυσικά θα αλλάξει τα σχέδια των 103 αγωνιζομένων. Οι χρόνοι που έγιναν στα δοκιμαστικά του Σαββάτου σίγουρα δεν θα είναι ίδιοι.

Χθες, Σάββατο, πραγματοποιήθηκαν τρία σκέλη χρονομετρημένων δοκιμών. Η ροή ήταν ομαλή, χωρίς ιδιαίτερα απρόοπτα, παρά τη βροχή που έκανε την εμφάνισή της για σύντομο χρονικό διάστημα στις αρχές του δεύτερου και στα μέσα του τρίτου σκέλους των δοκιμών.

Στο αγωνιστικό μέρος, ο Μάριος Ηλιόπουλος έδειξε από το Σάββατο τις «άγριες» προθέσεις του, με τον Πρωταθλητή Ελλάδος τα τελευταία χρόνια στη Formula Saloon, να πραγματοποιεί την ταχύτερη επίδοση στην κατηγορία με το Ford Fiesta. Τον ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75 Turbo) που αναμένεται να έχουν σήμερα ωραία μονομαχία στον αγώνα. Οι Γιώργος Ανδριανόπουλος (Ford Sierra) και Γιώργος Κακαλέτρης (Opel Astra G) θα «κυνηγήσουν» μια θέση στο βάθρο της Formula Saloon.

Γιώργος Αργυρίου

Τα προγνωστικά απαγορεύονται στην Ομάδα Α, σε μια κατηγορία στην οποία προμηνύονται σπουδαίες μάχες. Στην πρώτη του επαφή με το Skoda Fabia R5, o Γιώργος Αργυρίου ήταν ο πιο γρήγορος στην Α, με τον Χρήστο Λάππα να τον ακολουθεί με Ford Fiesta R5. Υποψήφιος για τη νίκη στην κατηγορία είναι και ο πολύπειρος Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort), οι χρόνοι του οποίου ήταν αρκετά κοντινοί σε αυτούς των προαναφερθέντων.

Βασίλης Μπάτζανος

Στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, ο περσινός Πρωταθλητής Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) ήταν ο ταχύτερος στις δοκιμές του Σαββάτου και θα επιδιώξει στον αγώνα να ξεκινήσει τη χρονιά με νίκη. O Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος (Citroen Saxo VTS) τον ακολούθησε, ανεβάζοντας ρυθμό στο τρίτο σκέλος δοκιμών. Ο νικητής της κατηγορίας στον τελευταίο αγώνα του 2024, Βασίλης Ανάγνου (Citroen Saxo VTS) εμφανίστηκε ανταγωνιστικός στις δοκιμές και η κόντρα για τους 25 βαθμούς της πρώτης θέσης στην κατηγορία αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την Κυριακή.

Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος

Στην Ομάδα Ν, ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic Type R EP3) εμφανίστηκε ορεξάτος ήδη από τις χρονομετρημένες δοκιμές, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο, τόσο στη Ν, όσο και στη Ν έως 2 Λίτρα, με τον Διονύση Γιαννούλη να τον ακολουθεί με ίδιο αυτοκίνητο. Οι δυο τους θέτουν υποψηφιότητα για νίκη την Κυριακή, ενώ κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει τον πρωταθλητή του 2024 στην κατηγορία Ν, Μηνά Μπενή που αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο σκέλος των δοκιμών, τρύπησε το κολάρο του τούρμπο, ενώ στο δεύτερο ανέβασμα της ημέρας τρύπησε το ψυγείο, με τον 38χρονο οδηγό να δηλώνει έτοιμος για τη μονομαχία της Κυριακής.

Πανάγγελος Ρέκκας

Από εκεί και πέρα, στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική N2, πρωταγωνίστησαν στις χρονομετρημένες δοκιμές οι Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106 S16), Ιωακείμ Θέος (Peugeot 106 S16) και Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16).

Κωνσταντίνος Ντόφης

Στην Ομάδα Ε, ταχύτερα από όλους στις δοκιμές ανέβηκε ο Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MKII), με τον Βασίλειο Δαμασκηνό Ευθυμίου να αφήνει πίσω του το μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε με το Ford Escort στο πρώτο σκέλος και να τον ακολουθεί. Στη μάχη για τη νίκη αναμένεται να είναι και ο Διονύσης Τροβάς με BMW M3 E30. Στην Ε έως 2 Λίτρα, θα προσπαθήσουν να ακολουθήσουν το ρυθμό του Ντόφη, ο περσινός Πρωταθλητής της κατηγορίας, Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B) και ο τοπικός Γιώργος Κουρνιάτης με Ford Escort MKII.

Κωνσταντίνος Δρόσος

Στα Ιστορικά, ο Κωνσταντίνος Δρόσος με Ford Escort MKII πέτυχε την ταχύτερη επίδοση στις δοκιμές, εμπρός από τον Δημήτρη Μαυροειδή με ίδιο αυτοκίνητο.

Ο αγώνας διεξάγεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ). Στο πλευρό των οργανωτών βρίσκονται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων. Χορηγοί του αγώνα είναι το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση), η Seajets, η Gallo ΑΕ και η Racing Star. Χορηγοί επικοινωνίας είναι το STAR Κεντρικής Ελλάδος, οι 4Τροχοί και το 321Go.

Ενημερωθείτε για όλα τα τελευταία νέα της Ανάβασης Ριτσώνας μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα και τη σελίδα του αγώνα στο Facebook.

Ιστοσελίδα αγώνα: https://agonistiko.gr/

Facebook: http://www.facebook.com/RitsonaHillclimb/

https://www.facebook.com/asma.agonistiko/

Ζωντανά Αποτελέσματα: https://www.infomega.gr/live/

Πηγή: Γραφείο Τύπου ΑΣΜΑ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης