Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο Ολλανδός δείχνει απόλυτος κυρίαρχος στις πίστες εδώ και δύο χρόνια. Ούτε Mercedes, ούτε Aston Martin και σίγουρα ούτε Ferrari είναι σε θέση να τον απειλήσουν και εκείνος απολαμβάνει την υπεροχή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έξω από την πίστα όμως, οι επιχειρηματικές του βλέψεις στον χώρο της μόδας βρήκαν τοίχο επάνω στον κολοσσό της ένδυσης NIKE, η οποία έβαλε φρένο στον πρωταθλητή της Formula 1.

Ο Ολλανδός θέλησε να λανσάρει τη δική του σειρά ρούχων με την ονομασία «Max 1», όμως η NIKE θεώρησε πως το όνομα αυτό είναι πολύ «κοντά» με τη δική της σειρά  «Air Max», εμποδίζοντας τον και νομικά.

Το γραφείο πνευματικής ιδιοκτησίας δήλωσε “Και οι δύο μάρκες περιέχουν τη λέξη MAX, αν και σε διαφορετική θέση. Στα εμπορικά σήματα που επικαλούνται, τα στοιχεία AIR και MAX έχουν ίση βαρύτητα στη συνολική εντύπωση. Στο προσβαλλόμενο σήμα, η έμφαση δίνεται στη λέξη MAX. Ο αριθμός 1 θα θεωρηθεί ως προδιαγραφή MAX. Τα εν λόγω προϊόντα είναι εν μέρει πανομοιότυπα και εν μέρει παρόμοια και βάσει αυτών και των άλλων παραγόντων που αναφέρθηκαν παραπάνω και λόγω της αλληλεξάρτησής τους, το Γραφείο θεωρεί ότι υπάρχει κίνδυνος σύγχυσης.Δεδομένου ότι είναι κοινή πρακτική στον τομέα της ένδυσης το ίδιο σήμα να διαμορφώνεται με διαφορετικούς τρόπους, το σχετικό κοινό μπορεί επίσης να πιστεύει ότι το επίμαχο σήμα είναι υποbrand της Nike”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Ολλανδός θα πρέπει να βρει άλλο όνομα για τη σειρά ρούχων του, εάν θέλει να την λανσάρει ακόμα, με τον ίδιο να έχει ξεκαθαρίσει και από τις δηλώσεις του στο team radio, ότι δεν δέχεται το όχι σαν απάντηση, γενικά. Για να δούμε κατά πόσο μπορεί να τα «βάλει» με τη NIKE.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης