O εξάκις παγκόσμιος πρωταθλητής είχε πει, μετά το Σουηδικό ράλι, ότι θα πάρει το αίμα του πίσω στο Μεξικό. Σήμερα διεξάγεται η τελευταία μέρα του αγώνα που έχει μόνο 2 ειδικές και μια υπερειδική. Ο Loeb από χθες έχτισε μια διαφορά τέτοια από τους αντιπάλους του που σήμερα, εκτός απροόπτου, θα κάνει περίπατο στο Μεξικό.
Ο Loeb τη δεύτερη μέρα ήταν γρήγορος και κυρίως αλάνθαστος. Πήρε όλες τις ειδικές διαδρομές και έφτασε με μεγάλη διαφορά στο παρκ φερμέ από τους αντιπάλους του. Ποιους αντιπάλους του δηλαδή; Ο άνθρωπος κάνει ό,τι θέλει. Λίγο πάτησε το γκάζι χθες που βρήκε από την 3η θέση καθαρό δρόμο μπροστά του και τον έχασαν.
«Οδήγησα όλη μέρα στο όριο. Δεν έκανα λάθη και έχτισα μια διαφορά ασφαλείας που ελπίζω να με βοηθήσει να κερδίσω τον αγώνα» δήλωσε ο Loeb μετά και την τελευταία χθεσινή ειδική διαδρομή.
Ο κοντός έκανε ένα εξαιρετικά μελετημένο αγώνα. Την πρώτη μέρα που ήταν δεύτερος και έχανε χρόνο οδηγούσε γρήγορα και προσεκτικά για να διατηρηθεί κοντά στους πρώτους και τα κατάφερε. Χθες ξεκινούσε τρίτος και απλά πάτησε λίγο παραπάνω το γκάζι.
Που ήταν η Ford; Η Ford ακόμα μασάει τις δάφνες της από τη νίκη στη Σουηδία. Μάλλον οι άνθρωποι της ομάδας δεν κατάλαβαν ότι η νίκη τους ήταν μισή και ότι ο Loeb ήταν και εκεί στο βάθρο και μάλιστα δεύτερος. Στο Μεξικό ήταν σε άλλο αγώνα τα παιδιά της Ford. Δεν κατάφεραν να βρουν ρυθμό ποτέ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν έχουν κερδίσει ούτε μια ειδική διαδρομή. Τα C4 από όποιον και να οδηγούνται έχουν επικρατήσει κατά κράτος. Την πρώτη μέρα ο Hirvonen ξεκινούσε πρώτος και δεν είχε το περιθώριο να κάνει πολλά πράγματα. Όμως τη δεύτερη μέρα ξεκινούσε από την πλεονεκτική 7η θέση και το μόνο που κατάφερε ήταν να φτάσει μέχρι 5ος και μάλιστα, αφού ο Sordo εγκατέλειψε νωρίς χθες τον αγώνα.
Ο Latvala νομίζει όπως λέει και ο ίδιος ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση, αφού δεν κάνει λάθη. Γιατί όταν τον ταλαιπωρούν και κόβουν το πηγαίο του ταλέντο με τη λογική να μαζέψει βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών δεν ορμάει και …είναι τέταρτος και ευχαριστημένος.
Η πλάκα είναι ότι τα παιδιά της Ford όχι μόνο έχασαν τον Loeb, αλλά δεν μπορούν να φτάσουν, ούτε τον νεοφώτιστο Ogier, αλλά ούτε και τον «ιδιώτη» Solberg.
Ο Ogier από την αρχή του αγώνα μέχρι και σήμερα έκανε τρομερό αγώνα. Αθόρυβος οδηγός που σκέπτεται και ξέρει που πατάει και που βρίσκεται. Κρατήστε τον Ogier στο μυαλό σας θα γράψει ιστορία, ήδη το κάνει.
Ωστόσο οι καρδιές όλων είναι με τον Νορβηγό. Ο Solberg εκμεταλλευόμενος την 7η θέση που ξεκινούσε χθες ήταν πρώτος την πρώτη μέρα πράγμα που σήμαινε ότι θα καθάριζε το δρόμο για τους άλλους στο δεύτερο σκέλος. Ο Solberg είχε όλη την άνεση να αλλάξει θέση και να ξεκινήσει πιο πίσω για να μη χάνει χρόνο. Όμως ο Solberg εκπλήσσοντας τους πάντες αποφάσισε να κρατήσει την πρώτη θέση και να κάνει ότι μπορεί από εκεί.
Μετά και την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους αξιολογώντας το ρίσκο του Solberg θα πούμε ότι έκανε τελικά καλά. Έριξε μια ζαριά και του έκατσε;
Μάλλον όχι. Ας μη ξεχνάμε την εμπειρία του Νορβηγού σε σχέση με όλους τους άλλους. Μυρίστηκε ο Νορβηγός ότι τα Ford μόνο σε καλή κατάσταση δεν είναι και αποφάσισε ότι ο χρόνος που θα έχανε ως πρώτος θα του έφτανε να διατηρηθεί στην τετράδα και από εκεί και πέρα να παλέψει για το πόντιουμ.
Τυχερός ήταν μόνο στο ότι ο Sordo εγκατέλειψε νωρίς και είχε να κάνει με έναν αντίπαλο λιγότερο. Ωστόσο αυτό που έκανε ο Solberg δεν παύει να είναι ένας άθλος. Δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολο να γράφεις χρόνους ενώ καθαρίζεις το δρόμο. Μακάρι και σήμερα να καταφέρει να είναι στο πόντιουμ.
Σήμερα έτσι όπως έχουν τα πράγματα θα δούμε μάχη μεταξύ του Ogier και του Solberg για τη δεύτερη θέση μιας και τα παιδιά της Ford είναι πολύ μακριά και μόνο με θαύμα ή γκαντεμιά θα πιάσουν την τριάδα. Μάλιστα ο Latvala δήλωσε ότι την 3η μέρα θα αλλάξει θέσεις με τον Hirvonen για να πάρει ο team mate του τους βαθμούς για το πρωτάθλημα των οδηγών.
Από ότι βλέπουμε κάπως αργά και μετά από 6 χαμένους τίτλους η Ford αποφάσισε να κυνηγήσει σωστά το πρωτάθλημα των οδηγών. Τώρα αν η επιλογή και του οδηγού είναι σωστή αυτό θα φανεί στο …χειροκρότημα.
Προς το παρών στο Μεξικό τα Ford χορτάσανε ξύλο, χάνοντας κατά κράτος από τα γαλλικά αυτοκίνητα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ης ΜΕΡΑΣ
1. S Loeb/D Elena FRA Citroen C4 3hr 08min 49.6sec
2. P Solberg/P Mills NOR Citroen C4 3hr 09min 45.1sec
3. S Ogier/J Ingrassia FRA Citroen C4 3hr 09min 47.8sec
4. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS 3hr 10min 33.5sec
5. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS 3hr 10min 49.5sec
6. H Solberg/I Minor NOR Ford Focus RS 3hr 11min 14.8sec
7. F Villagra/J Perez Companc ARG Ford Focus RS 3hr 18min 01.4sec
8. M Prokop/J Tomanek CZE Ford Fiesta S2000 3hr 25min 17.6sec
9. X Pons/A Haro ESP Ford Fiesta S2000 3hr 25min 22.4sec
10 A Araujo/R Miguel POR Mitsubishi Lancer 3hr 26min 54.3sec

