Του Περικλή Χαλάτση
Η πρεμιέρα του WRC 2024 ξεκινάει σε σχεδόν δύο μήνες με πρώτο αγώνα, όπως γίνεται πάντα το ράλι Μόντε Κάρλο. Μέχρι στιγμής υπάρχουν δύο εκκρεμότητες. Οι εργοστασιακές ομάδες δεν έχουν ανακοινώσει τις συνθέσεις των ομάδων. Φυσικά η TOYOTA GAZOO Racing δεν θα φαίνεται να κάνει κάποια αλλαγή. Άλλωστε όταν η συνταγή είναι καλή δεν χρειάζονται πειραματισμοί.
Αλλά και στο στρατόπεδο της Hyundai δεν πρόκειται να γίνει κάποια ηχηρή αλλαγή.
Το μόνο που έχει ανακοινωθεί επίσημα είναι η επιστροφή στην Hyundai των Ott Tanak- Martin Jarveoja που στο ράλλυ της Ιαπωνίας έκαναν τον τελευταίο τους αγώνα με την ομάδα της Ford οδηγώντας το Puma Rally Hybrid. Στον ορίζοντα κάποιες ακόμη αλλαγές ακούγονται αλλά τίποτα επίσημο. Αυτό που απομένει είναι να δούμε ποιοι οδηγοί-συνοδηγοί θα πλαισιώσουν την Ford στο πρωτάθλημα του 2024.
Αν και η Pirelli έχει ανακοινώσει επίσημα ότι θα προμηθεύει με ελαστικά το WRC και το 2024, εκκρεμεί τι θα γίνει με το 2025. Και αυτό θα πρέπει να το ανακοινώσει άμεσα. Οι Ιταλοί έχουν κάνει επαφές αλλά δεν έχουν διαρρεύσει τίποτα. Κοντός ψαλμός αλληλούια.
Ακόμη το 2024 για πρώτη φορά θα δώσει το παρών στην κατηγορία του WRC 2 το πολυσυζητημένο Yaris Rally2. Θα έχει ενδιαφέρον η «κόντρα» των εργοστασιακών για το ποιος θα κατακτήσει το πρωτάθλημα στη δεύτερη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Μην ξεχνάμε ότι τo φινάλε του πρωταθλήματος στην Ιαπωνία ήταν ένας θρίαμβος για την Toyota Gazoo Racing στη μεγάλη κατηγορία. Στις τρείς πρώτες θέσεις τερμάτισαν τρία εργοστασιακά Toyota GR Yaris Rally Hybrid. Και θα ήταν τέσσερα αν οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston που τερμάτισαν στην 5η θέση δεν είχαν κάποιες ατυχίες.
Μετά την αυλαία του φετινού πρωταθλήματος η βαθμολογία των οδηγών έχει ως εξής
Το 2024 έκλεισε με την απόλυτη κυριαρχία της Toyota. Πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία των οδηγών.