Την απίστευτη ολιγωρία των γιατρών του Νοσοκομείου ΚΑΤ, που λίγο έλειψε να θέσει σε κίνδυνο την υγεία μιας γυναίκας που έκανε το λάθος να πιει αραιωμένη χλωρίνη με νερό, καταγγέλλει στη zougla.gr η οικογένειά της.
Το περιστατικό σημειώθηκε δύο εβδομάδες πριν και συγκεκριμένα στις16 Νοεμβρίου. Στις 8:45 το πρωί, η σύζυγος του καταγγέλλοντος, Παναγιώτη Χριστοφιλάκη, ήπιε κατά λάθος αραιωμένη με νερό χλωρίνη. Μόλις αντιλήφθηκε όμως τι είχε γίνει, ενημέρωσε τον σύζυγό της και επικοινώνησαν με το Κέντρο Δηλητηριάσεων για οδηγίες.
Σύμφωνα με τον κ. Χριστοφιλάκη, το Κέντρο Δηλητηριάσεων τους συνέστησε να απευθυνθούν στο πλησιέστερο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες και έτσι το ζευγάρι πανικοβλημένο ξεκίνησε για το ΚΑΤ, το οποίο και απέχει μόλις δύο χιλιόμετρα από το σπίτι του…
Στο νοσοκομείο έσπευσε και ο γιος της οικογένειας, Βαγγέλης, ο οποίος απευθυνόμενος στην προϊσταμένη βάρδιας, ζητώντας να παράσχουν στη μητέρα του τις πρώτες βοήθειες, καθώς η ίδια ένιωθε έντονα συμπτώματα δύσπνοιας και δυσφορίας, η απάντηση που έλαβε ήταν ότι: «το νοσοκομείο δεν εφημερεύει, δεν έχει παθολόγο και καμία υποχρέωση όχι μόνο να επιληφθεί του περιστατικού αλλά ούτε να καλέσει το ΕΚΑΒ, προκειμένου η γυναίκα να διακομιστεί σε άλλο νοσοκομείο».
Χαρακτηριστικά, του επεσήμαναν με τρόπο αδιάφορο και προσβλητικό, όπως τονίζει ο κ. Χριστοφιλάκης, ότι, εάν θέλει να καλέσει το ΕΚΑΒ, μπορεί να το κάνει ο ίδιος από το κινητό του τηλέφωνο ή να τη μεταφέρει, αν θέλει, με το αυτοκίνητό του σε άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα!
Ο κ. Χριστοφιλάκης, μην μπορώντας να πιστέψει στα αυτιά του, επέμεινε ζητώντας το αυτονόητο: τις πρώτες βοήθειες για μια γυναίκα που είχε καταπιεί ένα ισχυρότατο δηλητήριο… και όλα αυτά ενώ βρισκόταν εντός ενός νοσοκομείου…
Στην Ελλάδα όμως, όπως φαίνεται, όλα είναι πιθανά. Ακόμα και να σε αφήσουν να πεθάνεις εντός νοσοκομειακού χώρου ή ακόμα να αδιαφορήσουν για το αν η υγεία σου υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά. Όπως επισημαίνει ο καταγγέλλων, η καθυστέρηση αυτή, που ξεπέρασε τις δύο ώρες, παραλίγο να προκαλέσει στη γυναίκα μη αναστρέψιμη νεφρική ανεπάρκεια…
Ύστερα από έντονο διαπληκτισμό μεταξύ του κ. Χριστοφιλάκη και των γιατρών, αλλά και τη δήλωσή του, ότι «δεν παίρνω τη σύζυγό μου από το νοσοκομείο και σας καθιστώ υπεύθυνους για ό,τι συμβεί», δόθηκε τελικά η εντολή να κληθεί το ΕΚΑΒ…
Στο μεταξύ, σύμφωνα με την καταγγελία, κανείς δεν παρείχε στην άτυχη γυναίκα την παραμικρή βοήθεια, ενώ το ΕΚΑΒ, με το οποίο απελπισμένος επικοινώνησε ο γιος της έξι φορές, του απάντησε κυνικά ότι απλώς δεν διαθέτει ασθενοφόρο…
Τελικά, η γυναίκα διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Παπαδημητρίου», όπου και της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες εγκαίρως, ώστε σήμερα να είναι καλά στην υγεία της.
Η zougla. gr επικοινώνησε με τον κ. Β. Χριστοφιλάκη. Ακούστε τι μας είπε για τα όσα έζησε ο ίδιος και η οικογένειά του:
Η zougla.gr, θέλοντας να έχει και την επίσημη απάντηση του νοσοκομείου σχετικά με τα όσα μας καταγγέλθηκαν, ήρθε σε επικοινωνία με τον διοικητή του ΚΑΤ, Ευάγγελο Παπαφράγκα, ο οποίος από τη μια ανέλαβε κάθε ευθύνη, τονίζοντας ότι σε αυτές τις περιπτώσεις ο πολίτης έχει πάντα δίκιο, από την άλλη επεσήμανε ότι η ταλαιπωρία της οικογένειας Χριστοφιλάκη οφείλεται στην κακή πληροφόρηση που είχαν από το Κέντρο Δηλητηριάσεων, «απενοχοποιώντας» κατά κάποιο τρόπο το ίδιο το νοσοκομείο.
Ακούστε τι είπε ο κ. Παπαφράγκας:
Για την οικογένεια Χριστοφιλάκη, αυτή η περιπέτεια είχε αίσιο τέλος. Θα ισχύσει, άραγε, το ίδιο και για τον επόμενο συμπολίτη μας, που πάνω στον πανικό του θα κάνει το λάθος να πάει στο πλησιέστερο στο σπίτι του νοσοκομείο;

