Φαίνεται τελικά πως το «κούρεμα» στον αυτοκινητόδρομο Ε65 και στο πιο δύσκολο κομμάτι του (Καλαμπάκα-Εγνατία) είναι οριστικό. Όπως έγινε γνωστό την περικοπή του φυσικού αντικειμένου δύο εκ των πέντε οδικών αξόνων που κατασκευάζονται με σύμβαση παραχώρησης περιλαμβάνει το τελικό σχέδιο για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων.

Το σχέδιο, που εγκρίθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόκειται να έρθει στη Βουλή ως ενιαίος νόμος, καθώς αλλάζει το σύνολο των συμβάσεων παραχώρησης, συνολικού ύψους περί τα 9 δισ. ευρώ, προκειμένου να πάρουν μπροστά τα έργα που έχουν σταματήσει από τον περασμένο Νοέμβριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με βάση τη συμφωνία που επετεύχθη, τις τελικές λεπτομέρειες της οποίας επεξεργάζεται η κυβέρνηση, βγαίνουν από τις συμβάσεις παραχώρησης δύο τμήματα και συγκεκριμένα το τμήμα μετά την Πάτρα (Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα) της Ολυμπίας Οδού και το τμήμα μετά την Καλαμπάκα του άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε65). Και τα δύο τμήματα ήταν αντιμέτωπα με σοβαρές ενστάσεις για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον από την κατασκευή τους και σωρεία προσφυγών στην Ε.Ε. και τα ελληνικά δικαστήρια. Η συμφωνία θα προβλέπει πως τα δύο τμήματα μπορούν να επανενταχθούν στα έργα στο μέλλον, όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Μικρότερες ανατροπές θα υπάρξουν και στο σχεδιασμό – χρηματοδότηση της Ιονίας Οδού (μια γέφυρα που ήταν αδύνατο να κατασκευαστεί θα υποκατασταθεί από σήραγγα στην περιοχή της Παλαιοβούνας) και του άξονα Μαλιακός – Κλειδί.

Πηγή:magnessianews

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης