Διαμαρτύρονται οι μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου Καλύμνου για την έλλειψη διδακτικού προσωπικού στο σχολείο τους, λέγοντας ότι η Πολιτεία δεν τους παρέχει επί ίσοις όροις εκπαίδευση.

Σε επιστολή τους προς την υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, μεταξύ άλλων αναφέρουν ότι χάνουν 179 διδακτικές ώρες την εβδομάδα:

«ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ εντονότατα….
για την έλλειψη διδακτικού προσωπικού στο σχολείο μας .
Αρχές Νοεμβρίου κι ενώ κλείνουν ήδη δύο μήνες από την έναρξη των μαθημάτων, τα κενά στο σχολείο μας είναι τα εξής :

1 ΠΕ-17 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ Η ΠΕ-18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ – 20 ΩΡΕΣ
1 ΠΕ-18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ – 20 ΩΡΕΣ
2 ΠΕ-18 .10 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ – 41 ΩΡΕΣ
3 ΠΕ-18.23 ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ – 45 ΩΡΕΣ
1 ΠΕ-01 ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΜΕ 9 ΩΡΕΣ
1 ΠΕ-19 Η ΠΕ-20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – 18 ΩΡΕΣ
1 ΔΕ ΨΥΚΤΙΚΟΣ -26 ΩΡΕΣ .

Συνολικά χάνονται 179 ώρες μαθήματος εβδομαδιαίως…»

Συνεχίζοντας οι μαθητές απαιτούν από την υπουργό να κατανοήσει την σοβαρότητα του προβλήματος και απαιτούν:

«• Πρόσληψη καθηγητών ώστε να γίνονται πλήρως όλα τα μαθήματα σε όλες τις ειδικότητες του σχολείου μας.
• Οι μαθητές της τεχνικής εκπαίδευσης και οι γονείς τους δεν αντέχουν άλλο εμπαιγμό. Κάλυψη των κενών της τεχνικής εκπαίδευσης τώρα. Αύριο θα είναι πολύ αργά…
• Είναι αδιανόητο να έχουν γίνει τον Ιούνιο μήνα οι εξετάσεις των καθηγητών Τεχνικών ειδικοτήτων και να μην έχουν βγει ακόμα τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ , σε ποια Ευρωπαϊκή χώρα συμβαίνει αυτό …
• Να γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών τώρα από τον Ενιαίο Πίνακα όπως το 2002 .
Οι ανάγκες του σχολείου δεν έχουν ούτε περίοδο γνωριμίας ούτε περίοδο αναμονής, ούτε περίοδο διαβούλευσης.
Ένα παιδί μια φορά στη ζωή του είναι σε μια συγκεκριμένη τάξη και κάθε μέρα που περνά χωρίς δάσκαλο δεν αναπληρώνεται…
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να καταλάβετε την σοβαρότητα του προβλήματος, να βρείτε μια άμεση λύση, χωρίς να μας αγνοήσετε, επειδή από αυτήν την ενέργειά σας κρίνεται το μέλλον μας
».

Κλείνοντας οι μαθητές αναφέρουν: Είναι προκλητικό και προσβλητικό η εκπαιδευτική κοινότητα να περιμένει και να εκλιπαρεί για τα αυτονόητα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης