Προσπάθειες να ενισχύσει το τουριστικό ρεύμα από τις ΗΠΑ και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες στην Κεντρική Μακεδονία, αξιοποιώντας και την ελληνική ομογένεια, πραγματοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Αυτό έγινε με αφορμή τη συμμετοχή το Οργανισμού στην έκθεση «New York Times Travel Show 2020», τη μεγαλύτερη και μακροβιότερη ταξιδιωτική έκθεση για εμπόρους και καταναλωτές στη Βόρεια Αμερική με συμμετοχές απ’ όλον τον κόσμο, μεταξύ των οποίων το Visit Europe της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η European Travel Commission και πολλοί ευρωπαϊκοί προορισμοί.

Στο πλαίσιο αυτό και με την ιδιότητα τόσο της προέδρου του ΟΤΘ όσο και της αντιπεριφερειάρχη της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, η Βούλα Πατουλίδου συναντήθηκε, μεταξύ άλλων, με Έλληνες ομογενείς και ομογενειακά σωματεία γνωρίζοντας πολύ καλά, όπως ανέφερε, πως οι καλύτεροι πρεσβευτές του ελληνικού τουρισμού είναι οι ίδιοι οι Έλληνες του εξωτερικού, οι οποίοι «έχουν περάσει σε ένα άλλο επίπεδο επαγγελματικών λόμπι όπως είναι αυτά των δικηγόρων, των γιατρών και γενικότερα των επιστημόνων κι αυτό δίνει μία ιδιαίτερη δυναμική στην εικόνα της χώρας μας προς τα έξω».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρουσίασης της Ελλάδος από τον ΕΟΤ και τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου, και Κεντρικής Ελλάδας στην έκθεση New York Times Travel Show 2020 στον εκθεσιακό χώρο «Jacob K. Javits Convention Center» στο Μανχάταν.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2019 οι επισκέπτες της έκθεσης ανήλθαν σε 35.568 σημειώνοντας ρεκόρ συμμετοχής αλλά και αύξηση συγκριτικά με το 2018. Συμμετείχαν 747 εκθέτες από 176 χώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης