Μ’ άρεσε από την πρώτη στιγμή. Όταν την είδα σε ταινία δεν νομίζω να υπήρχε στη φουρνιά της άλλο τόσο λαμπερό κινηματογραφικό πρόσωπο. Η Κίρα Νάιτλι γεννήθηκε για να την βλέπεις στην οθόνη. Εύκολο γι’ αυτήν να μεταδώσει συγκίνηση, το όποιο συναίσθημα στον θεατή. Η πλαστικότητα, η φυσικότητα του προσώπου της και η πολύ υψηλή κλάση της στην υποκριτική τής επιτρέπουν να παίζει και δραματικούς, και ανάλαφρους ρόλους.

Τολμώ να πω ότι η 38χρονη Αγγλίδα Keira Knightley (γεννήθηκε σαν σήμερα 26 Μαρτίου, το 1985) είχε όλο το πακέτο να φτάσει τόσο ψηλά όσο η Μέριλ Στριπ, η κορυφαία του παγκοσμίου σινεμά. Δεύτερη στη γενιά της Κίρα Νάιτλι δεν βλέπω να την τοποθετήσω στο ύψος της. Δικαιολογημένα από το 1999 είναι περιζήτητη και κονομάει χοντρά πακέτα. Σήμερα μάλλον έχει μείνει στάσιμη και αυτό οφείλεται σε λόγους εξωγηπεδικούς, εξωκαλλιτεχνικούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για σκέψου. Ο σύζυγός της είναι άφραγκος, ο μουσικός James Righton, για μεγάλο διάστημα άνεργος το παλληκάρι. Παντρεύτηκαν το 2013, έκαναν μια κόρη. Το 2014 ο Τζέιμς διέλυσε το γκρουπ του, τους Klaxons, και δήλωσε έσοδα 5.000 λίρες Αγγλίας. Δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα στην οικογένεια, βέβαια. Το πρόβλημα μπορεί να εξελιχθεί σε πολύ πιο σοβαρό από οικονομικό. Ακαδημαϊκή κουβέντα κάνουμε, όχι κουτσομπολίστικη.

Αφήνουμε στην άκρη τις φεμινιστικές μαλακιούλες. Άλλο είναι στο ζευγάρι να δουλεύει ο άνδρας, άλλο νεροκουβαλητής να είναι η γυναίκα. Ένα τέτοιο καθεστώς στον γάμο, όσο κι αν αγαπιούνται οι δυο τους, υπονομεύει τη σχέση. Τη δηλητηριάζει. Ο άνδρας αν δεν είναι ρεμάλι, αν έχει φιλότιμο, ψυχολογικά θα το φέρνει βαρέως, εκείνος να βγάζει τόσα λεφτά όσο για τα τσιγάρα του και η γυναίκα να είναι το πρώτο όνομα στον τομέα της. Η οποία Κίρα ταλαντούχα και άβυζη έχει κάνει πολύ σπουδαία καριέρα. Με στήθος πλάκα, μάλιστα. Στήθος μηδέν, Και δεν γουστάρει να… πλαστογραφούν τα μωρουδίστικα μεμέ της.

Τι μας λες, κυρά μου! «Λέω ότι δεν μ’ αρέσει με φωτομοντάζ, να κάνουν παρέμβαση στο σώμα μου, να μεγαλώνουν τα βυζιά μου». Διαμαρτύρεται, υποστηρίζει πως δεν έχει σημασία ποιο είναι το μέγεθος στα δύο αυγουλάκια της, ούτε καν λεμονάκια και μηλαράκια είναι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συμφωνώ με την ηθοποιό, πράγματι το θέμα είναι… πολιτικό με τα ανύπαρκτα βυζιά της. Αν είναι δυνατόν στις αφίσες να τα παρουσιάζουν λες και…υπάρχουν επάνω της. Η ίδια δεν λέει ότι το θέμα είναι… πολιτικό, αλλά με τη συμπεριφορά της, με την αντίδρασή της, με την επανάστασή της, προσδίδει σαφέστατη πολιτική διάσταση στο θέμα. Να βάλουμε τα πράγματα σε μια σωστή βάση, αφού μιλάμε πολιτικά. 

Πρώτον, το στήθος είναι το υπερόπλο της γυναίκας. Το μεγάλο της ατού. Είναι το σημείο του σώματος και κερδίζει πρώτο αυτό την προσοχή των ανδρών. Άρα, δεν στέκει να ισχυρίζεται η κυρία Κίρα, ότι δεν έχει σημασία και τι σχέση έχει η διαφορά ενός μικρού με ένα κανονικό στήθος. Έχει, λοιπόν, παραέχει σημασία το στήθος να ‘ναι λαχταριστό, ζουμερό, αρμονικό, ντούρο, να δίνει υποσχέσεις και να το φαντασιώνεται το αρσενικό μάτι. Η Κίρα Νάιτλι δεν χρειάζεται να φοράει σουτιέν, από στήθος μετράει μόνον στη ρώγα. Να συμφωνήσουμε μαζί της ότι στο κρεβάτι μια γυναίκα αξίζει τα λεφτά της ανεξάρτητα αν έχει βυζιά αγελάδας ή είναι πρωταθλήτρια ενόργανης γυμναστικής.

Δεύτερον. Αν δεν άρεσε τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες(!) το στήθος, αφράτο και ανθηρό, τότε θα τα μίκραινε, δεν θα τα μεγάλωνε με photoshop, η βιομηχανία του σινεμά και της διαφήμισης. Να, γιατί λέω ότι το θέμα είναι πολιτικοοικονομικό. Δίνουν στον κόσμο αυτό που θέλει, όπως το θέλει.

Η Κίρα Νάιτλι, ακομπλεξάριστη για τα βυζέτα της, γυναίκα με τσαμπουκά είναι αλήθεια, είχε φρικάρει όταν είδε παραμορφωμένο το στέρνο της με στήθος μεγαλύτερο από το πραγματικό, στις αφίσες ταινίας της. Δεν δέχομαι, λέει, με photoshop να “χειραγωγείται” η δημόσια εικόνα μου. «Γι’ αυτό κι εγώ φωτογραφίζομαι γυμνή (φώτο), όλοι να δουν την… αλήθεια, διαθέτω όσο διαθέτω κι αυτό είναι μεν μικροκαμωμένο, αλλά μεταξένιο και κάνει τη δουλειά του στον άνδρα μου».

……………………..

Το κόλπο της κυβέρνησης να μη φαίνονται… πολυέξοδες οι παρελάσεις, διάβασε apodytiraikias.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης