Δρίτσας: Κοινή και ενιαία στρατηγική για την κρουαζιέρα

Δρίτσας: Κοινή και ενιαία στρατηγική για την κρουαζιέρα

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016, 17:54
Ο συντονισμός όλων των φορέων για τη χάραξη και εφαρμογή ενιαίου στρατηγικού σχεδιασμού για την ελληνική κρουαζιέρα τέθηκε επί τάπητος κατά την πρώτη συνεδρίαση της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας, στα γραφεία του ΟΛΠ, με τη συμμετοχή 28 εκπροσώπων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Καθορίστηκε το πλαίσιο λειτουργίας της Επιτροπής, έγινε αποτύπωση και συζήτηση της εικόνας και των εξελίξεων στον κλάδο της κρουαζιέρας στην Ελλάδα και τέθηκαν οι προτεραιότητες και τα επόμενα βήματα για την υλοποίηση των στόχων της Επιτροπής.

Όπως έγινε γνωστό, σύμφωνα με τα στοιχεία της αρμόδιας Διεύθυνσης της Γενικής Γραμματείας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, το 2016 καταγράφεται ανοδική πορεία στα βασικά μεγέθη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα. Με βάση και τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), το 2015 είχε καταγραφεί αύξηση 12%, έναντι του 2014, στον αριθμό των κρουαζιερόπλοιων που προσέγγισαν ελληνικά λιμάνια φτάνοντας τα 4.281. Παράλληλα, και τα οριστικά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος δείχνουν αύξηση των επισκεπτών κρουαζιέρας κατά 9,9% και αύξηση 10,2% στις συνολικές εισπράξεις από ταξιδιώτες, σε σχέση με το 2014.

Στη συνεδρίαση επισημάνθηκε η σημαντική δυναμική που καταγράφει το λιμάνι του Πειραιά ως homeport στη Μεσόγειο. Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία του ΟΛΠ για το πρώτο εξάμηνο του 2016, καταγράφεται αύξηση 14% στο homeporting, έναντι του 2015. Επίσης, το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2016, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015, παρουσιάζεται αύξηση αφίξεων κρουαζιερόπλοιων και επιβατών κατά 26%.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016, 17:55


Εκτύπωση
Αποστολή
Μέγεθος κειμένου: A A A
Αρχική σελίδα