Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Την περασμένη Παρασκευή έγινε ένα ακόμη βήμα από τις υποψήφιες ομοσπονδίες αυτοκινήτου στην Ελλάδα (ΟΜΑΕ και ΕΛΟΑΑΜ) να βρουν λύση στο αιώνιο πρόβλημα που ταλανίζει το χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σε συνάντηση που πραγματοποίησαν τα μέλη τους στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, πάρθηκε η απόφαση να πορευτούν όλοι μαζί για το κοινό καλό και μάλιστα όσο το δυνατόν συντομότερα. Έτσι λοιπόν, μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου οι δυο τους θα πρέπει να καταθέσουν τα απαραίτητα έγραφα προκειμένου να αναγνωριστεί μία και μόνο μία ομοσπονδία. Την πρόταση αποδέχτηκαν τόσο οι, της ΟΜΑΕ όσο και της ΕΛΟΑΑΜ, γεγονός που δείχνει ότι στο βάθος του τούνελ ίσως να υπάρχει και λίγο φως.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ΟΜΑΕ έκανε ένα βήμα, αλλάζοντας τη δομή της ΕΘΕΠΑ (Εθνική Επιτροπή Αγώνων) από τριμελής και 7μελής. Σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε και στην επίσημη ιστοσελίδα της, τα «καινούργια» ονόματα είναι τα εξής: Μανώλης Χαλιβελάκης (Πρόεδρος αλλά και πρόεδρος της ΟΜΑΕ) και μέλη: Δημήτρης Αθανασέκος, Παύλος Αρναούτης, Αντώνης Παρταλιός, Ανίτα Πασαλή, Επαμεινώνδας Φατούρος και Στράτης Χατζηπαναγιώτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μανώλης Χαλιβελάκης: Ο διπλοθεσίτης πρόεδρος (σε ΕΘΕΠΑ και ΟΜΑΕ) που κάνει απλά κουμάντο. Θεωρείται ο απόλυτος άρχων του σπορ αλλά παρόλα αυτά δεν έχουμε δει και κάποια πρόοδο από τότε που το ανέλαβε. Ίσως το αντίθετο…

Δημήτρης Αθανασέκος: Γνώστης του καρτ, παλιός αγωνιζόμενος αλλά και αδικαιολόγητα αυστηρός μιας και όπως θα θυμάστε ήταν ο πρωτεργάτης που δεν έδωσε τις αγωνιστικές άδειες σε τέσσερις οδηγούς για να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα σε παγκόσμιο αγώνα του εξωτερικού.

Παύλος Αρναούτης: Μέλος του Δ.Σ. της ΕΛΠΑ που ρωτάμε, μήπως είναι εντεταλμένος για να ελέγχει τα δρώμενα στην ΕΘΕΠΑ; Εξαιρετικός κύριος αλλά οι γνώσεις του από αγώνες δεν δικαιολογούν τη θέση του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντώνης Παρταλιός: Ο Θεσσαλονικιός ιδρυτής του ιστορικού ΑΟΘ, «μπαρουτοκαπνισμένος» χρόνια και χρόνια στους αγώνες, αποδιοπομπαίος… τράγος κάποτε, λόγω ίδρυσης της ΕΛΟΑΑΜ την οποία αποχαιρέτησε για χάρη της ΕΘΕΠΑ. Μήπως είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των δύο υποψήφιων ομοσπονδιών; Θα μπορεί να παρευρίσκεται ή θα παίρνει μέρος στις συνεδριάσεις από το… τηλέφωνο;

Ανίτα Πασαλή: Η γνωστή αδιαφιλονίκητα επιτυχημένη Αλυτάρχης του ράλι Ακρόπολις για πολλά χρόνια αλλά και σύζυγος του μέλους του Δ.Σ. της λέσχης Start Line, Νικόλα Πασαλή. Μήπως με αυτή τη θέση θα ελέγχεται καλύτερα από πιο ψηλά;

Επαμεινώνδας Φατούρος: Παλιός αγωνιζόμενος με πολύ μικρή όμως επαφή «εκ των έσω» για το σπορ. Είναι ένα από τους πιο σοβαρούς και με διάθεση να προσφέρει. Θα τα καταφέρει;

Στράτης Χατζηπαναγιώτου: Ο… «δε χάνω με τίποτα την καρέκλα». Αφού παραιτήθηκε από το ΔΣ. της ΕΛΠΑ και τους έσουρε τα εξ αμάξης σε όλα τα social media, τελικά επέστρεψε σαν μέλος της ΕΘΕΠΑ σε λιγότερο από μία εβδομάδα. Όταν ήταν πρόεδρός της πριν από ένα περίπου χρόνο δήλωνε ότι παραιτήθηκε γιατί δεν το ‘χει… Τελικά, νάτος και πάλι στην καρέκλα…

Από ότι φαίνεται από τη σύνθεση της νέας (;) ΕΘΕΠΑ οι περισσότεροι κατά πλειοψηφία, είναι άνθρωποι του προέδρου, (βλέπε Μανώλης Χαλιβελάκης). Από εκεί και πέρα πολύ καλή η κίνηση να γίνει 7μελή η ΕΘΕΠΑ αλλά γι’ ακόμα μία φορά μπήκαν άνθρωποι σε καίριες που και τους ελέγχει απόλυτα (ο πρόεδρος) αλλά και δεν ξέρουμε αν θα μπορέσουν να αλλάξουν κάτι.

Με λίγα λόγια θα σας πούμε γι’ ακόμα μία φορά το πολυφορεμένα, αλλά πάντοτε επίκαιρο, «Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς». Μακάρι να διαψευστούμε. Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία (;;;;;).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης