Η ατυχία έβαλε φρένο στα όνειρα του Δημήτρη Δεβερίκου για την πρώτη συμμετοχή του σε αγώνα αντοχής 24 ωρών. Ένα ατύχημα του ομόσταυλού του, Isaac Tutumlu στις κατατακτήριες δοκιμές κατέστρεψε την Ferrari 458 Italia GT3 της Glorax Racing και δυστυχώς έθεσε το πλήρωμα πρόωρα εκτός αγώνα.

Ο Έλληνας οδηγός δεν κατάφερε να κάνει το όνειρο πραγματικότητα καθώς ο ομοσταυλός του τράκαρε και κατέστρεψε το αγωνιστικό αυτοκίνητο Μέχρι εκείνη τη στιγμή το δίδυμο των οδηγών είχε αρχίσει να δείχνει τα δόντια του στον ανταγωνισμό παίζοντας στην πρώτη δεκάδα του grid των 96 αυτοκινήτων. Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα στις ανεπίσημες δοκιμές της Τετάρτης ο τεχνικός διευθυντής της  Glorax Racing, Γιαννούλης Καφετζής, δούλεψε σκληρά με τους πέντε οδηγούς τόσο στο στήσιμο του αυτοκινήτου όσο και στην ανάλυση της τηλεμετρίας. Με τόσα αυτοκίνητα να συνωστίζονται τα 5.390 μέτρα της ιδιαίτερα απαιτητικής πίστας και τον χρόνο πίσω από το τιμόνι να μοιράζεται, η πρόοδος ήταν μια δύσκολη διαδικασία. Παρόλα αυτά οι καρποί της προσπάθειας ήρθαν στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών με τον Δεβερίκο να σημειώνει τον 8ο καλύτερο χρόνο στη γενική κατάταξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς ο Έλληνας πιλότος δεν κατάφερε να ολοκληρώσει έναν αγώνα - όνειρο καθώς ο ομοσταυλός του αποδείχτηκε άτυχος...

Μπήκαν ζεστά…
Με ανεβασμένο το ηθικό η Ferrari με τα χρώματα του Radisson Blu Park Hotel Athens ξεκίνησε τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών. Στο πρώτο μισό, με όλα τα αυτοκίνητα στην πίστα, τα πράγματα πήγαν ακόμη καλύτερα με το πλήρωμα να σκαρφαλώνει στην 6η θέση. Όμως όλοι στην ομάδα γνώριζαν ότι η δεύτερη περίοδος, όπου τα πιο αργά αυτοκίνητα των μικρότερων κλάσεων θα απουσίαζαν, θα ήταν ταχύτερη και άρα αποφασιστική στη διαμόρφωση του grid. Το τιμόνι γι’ αυτό το μισάωρο ανέλαβε ο Tutumlu βελτιώνοντας άμεσα τον χρόνο αλλά όχι αρκετά για να διατηρήσει την 6η θέση. Όντας στα όρια της πρώτης δεκάδας ο Ισπανός έκανε την τελευταία του προσπάθεια και ήταν ταχύτερος στα sectors πριν χάσει τον έλεγχο έχοντας πατήσει λάδια για τα οποία οι κριτές δεν είχαν βγάλει σημαίες.

Η αναπόφευκτη έξοδος από την πίστα ήρθε με περίπου 240 χλμ./ώρα και το χειρότερο, εξελίχθηκε σε καραμπόλα, αφού ακόμη δυο αυτοκίνητα έπεσαν άμεσα θύματα των λαδιών που έπεσαν στην άσφαλτο. Οι ζημιές στην Ferrari 458 Italia ήταν τόσο σοβαρές που ήταν αδύνατο να επισκευαστούν πριν την εκκίνηση του αγώνα ενώ και οι προσπάθειες να βρεθεί παρόμοιο αυτοκίνητο από κάποια άλλη ομάδα έπεσαν στο κενό. Δυστυχώς τόσο ο Δημήτρης Δεβερίκος όσο και οι ομόσταυλοί του, δεν είχαν άλλη επιλογή από το να αποσυρθούν από τον αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*από δελτίο Τύπου

Η Ferrari στα χρώματα του ελληνικού ξενοδοχείου Radisson Blu Park Hotel Athens...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης