του Νίκου Τσαμάνδουρα

Τη ..«Ντακαρίζουσα» φιλοσοφία που είδαμε πέρυσι στο concept Τ7 της Yamaha ξαναβλέπουμε στο εξίσου πρωτότυπο (αλλά προοδευτικά πιο ρεαλιστικό για παραγωγή) Ténéré 700 World Raid.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με πρώτη φύση τη χωμάτινη, τα κιλά της μοτοσυκλέτας σύμφωνα με τη Yamaha είναι λίγα, χωρίς ωστόσο να ξέρουμε πόσα ακριβώς, καθώς το μοντέλο ακόμα εξελίσσεται. Βέβαια, με το MT-07 να κρύβεται κάπου μέσα του, το βάρος δεν θα πρέπει να υπερβαίνει κατά πολύ τα 185 κιλά (γεμάτη), ενώ και η ιπποδύναμη του κινητήρα των 689κ.εκ. και των δύο κυλίνδρων –που περιβάλλεται από επανασχεδιασμένο χαλύβδινο πλαίσιο-  αναμένεται αντίστοιχα στο κάτι παραπάνω από 75 ίππους και με αρκετή ροπή χαμηλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξ όψεως, το Ténéré 700 World Raid δεν προσπαθεί να εξομαλύνει με την εικόνα του τα άγρια τοπία για τα οποία προορίζεται. Ίσα-ίσα, σχεδιαστικά μάλλον καμαρώνει για αυτά. Μονοκόμματες και μεγάλες επιφάνειες κυριαρχούν, ένα μεγάλο αλεξίνεμο ορθώνεται μπροστά στον αναβάτη και το ανθρακόνημα που δεσπόζει σαν υλικό βάφεται λίγο –όσο πρέπει δηλαδή- στο αγωνιστικό μπλε των Ιαπώνων. Λίγες ακόμα Ντακάρ λεπτομέρειες, όπως η εξάτμιση της Akrapovic, οι led προβολείς και ο πίνακας οργάνων που είναι έτοιμος να δεχτεί τα αγωνιστικά συστήματα πλοήγησης, συμπληρώνουν το σκηνικό της ερήμου που περιμένει τη μπλε/ανθρακί καταιγίδα.


​Το καλό πράγμα αργεί να γίνει

Το μόνο σίγουρο είναι πως μέσα στο 2018 το Ténéré 700 World Raid θα υποφέρει τα πάνδεινα, μιας και αναμένεται να γυρίσει τον κόσμο για να δοκιμαστεί από αναβάτες της Yamaha σε συνθήκες πραγματικού «κακού» χωμάτινου κόσμου. Μακάρι η ταλαιπωρία της να μεταφραστεί σε μια νέα μοτοσυκλέτα παλιάς κοπής, με την έννοια της αντοχής. Γιατί τις επιδόσεις και την τεχνολογία θα τα έχει στο τσεπάκι της.

Στο προωθητικό video που έφτιαξε η Yamaha δεν υπάρχει ίχνος ασφάλτου, οπότε τώρα πια ξέρουμε τι περιμένουμε. Δείτε και μόνοι σας από κάτω:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης