Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Το πλάνο της κυβέρνησης προκειμένου να δώσει το δικαίωμα στους κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου (B) Το δίκυκλο είναι ιδανικό μέσο μετακίνησης και για τον Covid-19να μπορούν να κάνουν χρήση και μοτοσικλέτας μικρού κυβισμού (A1) προχωράει ακάθεκτο και οι φορείς δείχνουν να υποδέχονται με θετικό τρόπο το συγκεκριμένο μέτρο. Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου και Δικύκλων στέκεται ξεκάθαρα στο πλευρό του μέτρου θεωρώντας ότι θα ωφελήσει στον κλάδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με οδηγία της ΕΕ του 2006, η εξίσωση της άδειας οδήγησης Β και Α1 επιτρέπει στους κατόχους της άδειας οδήγησης αυτοκινήτου (Β) να οδηγούν και ελαφριά μοτοσικλέτα μέγιστου κυλινδρισμού 125 κυβικών εκατοστών, μέγιστης ισχύος 14,75 ίππους και με λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,134 hp/kg.

Έρευνα δείχνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις ατυχήματος ο οδηγός δικύκλου δεν ευθύνεται

Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστρία, Βέλγιο, είναι ανάμεσα στις χώρες που έχουν εφαρμόσει την οδηγία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ήδη δέκα χώρες της ΕΕ έχουν εφαρμόσει την οδηγία, άλλες βάζοντας όρια και προϋποθέσεις, αλλά Η χρήση δικύκλου, βοηθά στην αποσυμφόρηση της κίνησης και στη μείωση του χρόνου μετακινήσεωνκαμία δεν προβλέπει πρακτικές ή θεωρητικές εξετάσεις. Για παράδειγμα, το μοντέλο της Γερμανίας, το οποίο δείχνει να ενστερνίζεται η ΣΕΑΑ, θέτει ως προϋπόθεση ο κάτοχος άδειας οδήγησης αυτοκινήτου να είναι άνω των 25 ετών και να έχει τουλάχιστον πέντε χρόνια την άδεια. Με έναν αριθμό μαθημάτων μπορεί να αποκτήσει δικαίωμα να οδηγεί δίκυκλο A1 άνευ εξετάσεων.

Ανάμεσα στα οφέλη η ΣΕΑΑ αναφέρει πως με αυτόν τον τρόπο θα έχουμε μείωση ατυχημάτων καθώς οι οδηγοί αυτοκινήτου θα εξοικειωθούν με την κίνηση της μοτοσικλέτας. Η καλή γνώση του ΚΟΚ είναι σημαντική και έρευνες έχουν δείξει πως κάτοχοι διπλώματος Β που οδηγούν ελαφρύ δίκυκλο έχουν τρεις φορές λιγότερα ατυχήματα από εκείνους που έχουν μόνο δίπλωμα Α1.

Όπως και να έχει, η μοτοσικλέτα είναι μια εξαιρετική λύση μετακίνησης στην πόλη, οικονομική και φιλικότερη στο περιβάλλον. Μια τέτοια κίνηση μπορεί να ωφελήσει γενικά τις μετακινήσεις αρκεί να υπάρξουν προϋποθέσεις και ελαφριά εκπαίδευση του οδηγού.

Η επιστολή του ΣΕΑΑ με την τεκμηρίωση και τα οφέλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πρώτη σε πωλήσεις η Yamaha το 2020

Τα νέα της πιάτσας, 280…

Τέσσερα εργοστάσια μοτοσικλέτας ανοίγουν την πόρτα στην ηλεκτροκίνηση

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης