Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε επίσημα το καινούργιο δημιούργημά της, το οποίο βασίζεται στην F12 Berlinetta και θα παραχθεί σε μόλις 799 μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα F12tdf έχει πάρει το όνομά της από το «Tour de France», τον θρυλικό αγώνα αντοχής στον οποίο η Ferrari μεσουρανούσε τις δεκαετίες του ’50 και του ’60. Το αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο για χρήση σε πίστα, έχει μειωμένο βάρος κατά 110 κιλά χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και τα ολοκαίνουργια τμήματα σε εξωτερικό αμάξωμα, εσωτερικό, κινητήρα και σύστημα μετάδοσης.

Ο επανασχεδιασμένος διαχύτης, η νέα πτέρυγα, το κεκλιμένο παρμπρίζ, οι νέοι προφυλακτήρες, οι αεραγωγοί σε φτερά και καπό και τα φαρδύτερα μετατρόχια, προσδίδουν στην F12tdf καλύτερη αεροδυναμική κατά 87%, με την κάθετη δύναμη που παράγεται στα 200 χλμ/ώρα να είναι 230 κιλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τη βέλτιστη συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες, η Ferrari έχει τοποθετήσει το Virtual Short Wheelbase, αλλάζοντας αυτόματα τη διεύθυνση του πίσω άξονα, τη γωνία και την ταχύτητα διεύθυνσης του τιμονιού. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 275/35 R20 εμπρός και 315/35 R20 πίσω, με τα carbon-κεραμικά φρένα να προέρχονται από τη LaFerrari, ακινητοποιώντας το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα σε 30,5 μέτρα.

Τροφοδοτείται από μια βελτιωμένη εκδοχή του V12 6,3 λίτρων κινητήρα, απόδοσης 780 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 705 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Το πανίσχυρο μοτέρ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο F1 DCT, προσφέροντας κατά 30% ταχύτερες αλλαγές στο ανέβασμα και 40% πιο γρήγορες αλλαγές στο κατέβασμα, με την κλιμάκωση των σχέσεων να είναι πιο κοντή.

Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με τα 0-100 να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε 7,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα. Το εσωτερικό ακολουθεί το αγωνιστικό μοτίβο του εξωτερικού, με τη Ferrari να υπόσχεται ένα γρήγορο και συνάμα εύκολο στη χρήση supercar, που δεν εξουθενώνει τον οδηγό.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης