Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Μία από τις μεγαλύτερες αθλητικές εκδηλώσεις των τελευταίων ετών αναμένεται να φιλοξενήσει το 2017 η Ρόδος. Πρόκειται για την αναβίωση του ιστορικού σιρκουί στους δρόμους της πόλης που έχει να
Ο αγώνας της Ρόδου θα διεξαχθεί στα μέσα Οκτωβρίου 2017 – Οι τελικές αποφάσεις θα παρθούν στα τέλη Νοεμβρίου.διεξαχθεί από το 1971.

Ήδη το σωματείο «Διέλπις ΠερίΑγώνων» έχει πραγματοποιήσει μελέτη σχετικά με τον αγώνα και έχει συναντηθεί με ανθρώπους της Περιφέρειας, του Δήμου αλλά και φορείς του νησιού (ξενοδόχους κ.λπ.). Σκοπός της διοργάνωσης είναι να διεξαχθεί ένας αγώνας υψηλού επιπέδου και να συγκεντρώσει χιλιάδες θεατές, όπως και την αφρόκρεμα οδηγών από την Ελλάδα αλλά και ορισμένους από το εξωτερικό.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του zougla.gr, το σιρκουί πόλης θα διεξαχθεί γύρω από το Κάστρο, με το μήκος της διαδρομής να αγγίζει σχεδόν τα 4.7 χιλιόμετρα. Ένα από τα στοιχεία που έχει δοθεί μεγάλη έμφαση αφορά την ασφάλεια, οδηγών και θετών και αυτός είναι και ο λόγος που θα γίνουν αρκετές τροποποιήσεις συγκριτικά με τον αγώνα του παρελθόντος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε πλάνα από παλαιότερους αγώνες ταχύτητας στη Ρόδο…

Στόχος η πίστα!
Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, σε δηλώσεις του τόνισε χαρακτηριστικά: «Η συζήτηση για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχει ιδιαίτερη αξία για την Ρόδο. Το νησί έχει μεγάλη ιστορία, πολλούς λάτρεις και γνώστες του αντικειμένου. Είναι μια συζήτηση που γίνεται αρκετά χρόνια. Στόχος μας είναι η Ρόδος να αποκτήσει το δικό της αποτύπωμα σε εθνικό και διεθνές επίπεδο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Για την επίτευξή του προχωράμε βήμα – βήμα, σοβαρά και μεθοδικά. Ξεκινάμε από το σιρκουί της Ρόδου, την αναβίωσή του με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές και κανόνες, για να φτάσουμε στον πιο μακρινό και πιο φιλόδοξο στόχο, να αποκτήσει η Ρόδος μια πίστα για διεθνείς αγώνες ταχύτητας».

Σάρκα και οστά…
Από την μεριά του ο Περιφερειακός Σύμβουλος Κάλλιστος Διακογεωργίου ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ο στόχος μας, μετά από πολλά χρόνια, παίρνει σάρκα και οστά. Πιστεύω ακράδαντα ότι, όταν κάποιοι θέλουν, μπορούν.

Και η βούληση της Περιφέρειας  είναι δεδομένη Θα κάνουμε τα πάντα για να έχουμε επιτυχία. Τα οφέλη θα είναι μεγάλα για την Ρόδο , την Δωδεκάνησο και τη χώρα συνολικά».

Πάνω από όλα η ασφάλεια
Το zougla.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του σωματείου Διέλπις ΠερίΑγώνων Θανάση Παπαθεοδώρου ο οποίος τόνισε: «Πρόκειται για ένα σιρκουί πόλης βασισμένο στην παλαιά διαδρομή με τις απαιτούμενες τροποποιήσεις και διαφορές τηρώντας τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας που απαιτεί ένας τέτοιος αγώνες, δηλαδή μπάρες, ελαστικά κ.λπ.

Η Περιφέρει αναλαμβάνει να τροποποιήσει και βελτιώσει σημεία της πόλης που αφορούν την διαδρομή. τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσουμε και τις κατηγορίες των αγωνιστικών οχημάτων που θα λάβουν μέρος».

Το δυστύχημα
Αγώνας στη Ρόδο έχει να διεξαχθεί από το 1971. Εκείνη τη χρονιά και συγκεκριμένα στις 3 Οκτωβρίου, ο Γιάννης Μεϊμαρίδης, γνωστός και με το ψευδώνυμο «Μαύρος» σκοτώθηκε με Alfa Romeo όταν έπεσε πάνω στο τοίχοι κάστρο της πόλης. Ο Μεϊμαρίδης καταγόταν από εύπορη και γνωστή οικογένεια, που είχε στην ιδιοκτησία της την εταιρεία «Άκρον-Ίλιον-Κρυστάλ». Το δυστύχημα αυτό ήταν και η αφορμή να σταματήσουν από την επόμενη χρονιά οι αγώνες πόλεων.   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης