Για να κυκλοφορήσει ένα καινούργιο μοντέλο θα πρέπει πρώτα να έχει αποκτήσει… όνομα. Αυτός είναι και ο μεγάλος πονοκέφαλος των υπευθύνων της κάθε εταιρείας αφού η σημασία του ονόματος κατά την πώληση ενός προϊόντος είναι αναμφισβήτητη και μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία ή στην… αποτυχία.
Αυτή τη στιγμή ήδη έχουν κατοχυρωθεί περισσότερα από 800.000 ονόματα γεγονός που επιβεβαιώνει και ο διευθυντής μάρκετινγκ της Chevrolet, Ρας Κλαρκ: «Είναι αρκετά δύσκολο. Το 1985 υπήρχαν 75.000 εγγεγραμμένα ονόματα που σχετίζονταν με τα αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περισσότερα από 800.000 ονόματα”.
Από εκεί και πέρα ένα εξίσου δύσκολο κομμάτι είναι το γεγονός ότι θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση λέξεων που μπορεί να είναι προσβλητικές σε μία γλώσσα ή ονομασίες που σε κάποιες χώρες θεωρούνται αστείες…

Όσο εύκολο και να ακούγεται η γέννηση ενός ονόματοςαυτοκινήτου είναι πολύ δύσκολη υπόθεση…
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

