Χάος επικράτησε στο αεροδρόμιο του Χίθροου. 6.000 επιβάτες παρέμειναν για αρκετή ώρα στο δρόμο έξω από τερματικό σταθμό του αεροδρομίου, λόγω προβλήματος που δημιουργήθηκε με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Το ηλεκτρονικό σύστημα τσεκ-ιν είχε «πέσει», με αποτέλεσμα οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου να κλείσουν όλους τους υπολογιστές των τερματικών σταθμών μέχρι να λυθεί το πρόβλημα.
Δύο πτήσεις αναβλήθηκαν και σε αρκετές άλλες σημειώθηκε μεγάλη καθυστέρηση. Κι όλα αυτά σε ημέρες που δεκάδες χιλιάδες Βρετανοί ξεκινούν τις καλοκαιρινές διακοπές τους. 3.000 βαλίτσες δεν έφτασαν ποτέ στον προορισμό τους.

Η British Airways χρειάστηκε να εκδώσει ανακοίνωση για να ζητήσει συγνώμη από τον κόσμο για την ταλαιπωρία.
Το νέο αυτό πρόβλημα που δημιουργείται στο Χίθροου έρχεται να προστεθεί σε δεκάδες άλλα από τον περασμένο Μάρτιο, όταν άνοιξε ο νέος τερματικός σταθμός. Από τότε έχουν χαθεί 28.000 βαλίτσες και έχουν αναβληθεί περισσότερες από 250 πτήσεις, ενώ καθυστερήσεις σε δρομολόγια σημειώνονται σε καθημερινή βάση.

