Μια νέα τηλεοπτική καμπάνια ξεκινάει για το Fifa 15 και έχει ως κύριο θέμα της τον τρόπο που το δημοφιλές Sports game μεταφέρει την δράση του μέσα στο ίδιο σας το σπίτι.

Στο διαφημιστικό σποτάκι που έδωσε στη δημοσιότητα η EA Sports, θα δείτε διάφορους ανθρώπους (μεταξύ των οποίων είναι και ο super star της Μπαρτσελόνα Lionel Messi) και ένα… ψάρι να παίζουν το Fifa 15. Το βίντεο τους παρουσιάζει σαν να βρίσκονται οι ίδιοι μέσα στο γήπεδο μέσω μιας τεχνολογίας που θυμίζει virtual reality. To “Feel the Game” μοτό της EA Sports απεικονίζει τον τρόπο που μεταφέρεται η ένταση του αγώνα στο σαλόνι σας.

Σε αυτή τη λογική κινείται και η νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας στο βίντεο που μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω, στο οποίο θα δείτε πως ένα τάκλιν μπορεί να σας… επηρεάσει και στην πραγματική ζωή εκσφενδονίζοντάς σας… στον κοντινότερο τοίχο του σπιτιού σας!


Διαβάστε το preview του Fifa 15
από τον Μάνο Γρυπάρη και συζητήστε όλα τα νέα του παιχνιδιού στο αντίστοιχο forum topic.

Το demo του παιχνιδιού είναι πλέον διαθέσιμο για τα PC και τις οικιακές κονσόλες των Microsoft και Sony. Θυμίζουμε ότι η έκδοση για τα PC θα διατεθεί για πρώτη φορά με την Ignite Engine, παρέχοντας πλέον την ίδια εμπειρία των next-gen κονσολών και στους κατόχους υπολογιστών. Να σημειώσουμε ότι το Xbox One κυκλοφορεί στην Ελλάδα από τις 5 Σεπτεμβρίου με δώρο τα Fifa 15 και Forza Motorsport 5.

To Fifa 15 θα κυκλοφορήσει στις 26 Σεπτεμβρίου για PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii, PS Vita, 3DS, iOS και Android.

Πηγή: GameWorld.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης