Τόσο ο Μαρινάκης, όσο και ο Ιβάν Σαββίδης τα έχωναν φόρα παρτίδα στον Αλαφούζο, ότι για να τους κάνει πόλεμο χρησιμοποιούσε το κανάλι του. Ότι το Σκάι δεν παίζει αντικειμενικά, όπως έχει υποχρέωση, αλλά αποτελεί όργανο του για να επιτίθεται στους αντιπάλους του Παναθηναϊκού.

Το ίδιο έκανε και ο Μαρινάκης! Με τα μέσα, εφημερίδες και ραδιόφωνα, που έτσι η αλλοιώς επηρεάζει. Είτε είναι ιδιοκτήτης τους, όπως λένε, είτε διότι έχει τον τρόπο να «συνεργάζεται» μαζί τους… φιλικά.

Ο Μαρινάκης έγινε το αφεντικό του ΔΟΛ. Το Νο1 μαγαζί στην Ελλάδα. Το εκδοτικό συγκρότημα που περισσότερο από κάθε άλλο υπερέχει σε επικοινωνιακή δυναμική. Δεν υπάρχει κόμμα που έκανε πρωταθλητισμό και υποψήφιος πρωθυπουργός να μη ψάχτηκε να πιάσει επαφή με το «συγκρότημα», έτσι αποκαλείται στη πιάτσα ο ΔΟΛ.

Τα play-offs ξεβράκωσαν εντελώς το παραμυθάκι για τη «συμμαχία» των Αλαφούζου -Μελισσανίδη-Σαββίδη. Όλα αυτά που έγιναν στα παιχνίδια μπαράζ, και βέβαια στον τελικό του κυπέλλου, πέταξαν τις μάσκες.

Ο καθένας είναι για την πάρτη του. Ο καθένας με το δικό του οπλοστάσιο. Με την όποια δυναμική πυρός διαθέτει το αφεντικό των Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ.

……………………………
Σα να αγόρασε τον Παναθηναϊκό ο Μαρινάκης, διάβασε apodytiriakias.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης