Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η εταιρεία από τη Στουτγάρδη παρουσίασε την entry level έκδοση της νέας γενιάς του εμβληματικού sportcar με τον τρίλιτρο twin turbo κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι 911 Carrera και 911 Carrera Cabriolet τοποθετούνται κάτω από τις αντίστοιχες εκδόσεις S και 4S. Τροφοδοτούνται από τον εξακύλινδρο boxer κινητήρα χωρητικότητας 2.981 κ.εκ. με τα δύο turbo, ο οποίος αποδίδει 385 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής από τις 1.950 έως τις 5.000 σ.α.λ.

Το μοτέρ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται και στις δύο περιπτώσεις σε 4,2 δευτερόλεπτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με το έξτρα πακέτο Sport Chrono, ο χρόνος πέφτει στα 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 293 χλμ./ώρα στην Coupe και τα 291 χλμ./ώρα στην Cabriolet.

Τα αυτοκίνητα πατούν σε ελαστικά διαστάσεων 235/40 ZR 19 μπροστά και 295/35 ZR 20 πίσω.

Τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 330 χλστ. και τετραπίστονες δαγκάνες, ωστόσο όποιος επιθυμεί μπορεί να προσθέσει τα carbon κεραμικά.

Τόσο το σύστημα PASM (Active Suspension Management) όσο και το πρωτοποριακό Wet Mode περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

Αισθητικά, δεν υπάρχουν εμφανείς διαφορές σε σχέση με την έκδοση S.

Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβουν το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο μπροστά από τον οδηγό που πλαισιώνεται από δύο οθόνες, το τριάκτινο τιμόνι με το μπουτόν εκκίνησης και τα σπορ καθίσματα.

Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται η έγχρωμη οθόνη αφής 10,9 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και ακριβώς από κάτω πέντε διακόπτες μέσω των οποίων ρυθμίζονται βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Οι τιμές θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα. Όσο για την έναρξη των παραδόσεων στις ευρωπαϊκές αγορές, προγραμματίζεται για τις αρχές του 2020.  

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης