Καρπούς φαίνεται ότι αποδίδει η νέα στρατηγική του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού στον άξονα της προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στις αγορές του εξωτερικού.

Με δεδομένη την οικονομική στενότητα στα κονδύλια για δαπάνες μάρκετινγκ, το αρμόδιο υπουργείο υποδέχθηκε με ικανοποίηση το εξώφυλλο του διάσημου τουριστικού περιοδικού «Conde Nast Traveler» που είναι αφιερωμένο στην Ελλάδα και συνοδεύεται με 15σέλιδο εκτενές αφιέρωμα.

Το τεύχος του Ιανουαρίου ήδη κυκλοφόρησε στην Αμερική με τον τίτλο: «Pure Bliss, 4 Perfect Little Isles In Greece» (Καθαρή Ευδαιμονία: 4 τέλεια μικρά νησιά στην Ελλάδα) σε μια κρίσιμη χρονική στιγμή για τη νέα χρονιά, σε ό,τι αφορά τις κρατήσεις στην Αμερική και αυτές τις ημέρες αναμένεται και στη χώρα μας.

Το αφιέρωμα του περιοδικού εστιάζει στις μικρές Κυκλάδες και το κείμενο εμπλουτίζεται με φράσεις από τον Καζαντζάκη και τον Ομηρικό Οδυσσέα. Η διαφημιστική προβολή της Ελλάδας μέσω δημοσιογραφικών οργανισμών δεν σταματά στο ταξιδιωτικό περιοδικό, αντίθετα τη σκυτάλη για αυτό το Σαββατοκύριακό πήραν οι «New York Times», και στο ταξιδιωτικό τους έντυπο «παίζουν» Ελλάδα!

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Πολισμού και Τουρισμού – σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ – εκφράζει την ικανοποίηση του για το συγκεκριμένο δημοσίευμα, καθώς αυτό δεν αποτελεί κάποια διαφημιστική καταχώρηση αλλά έρχεται ως αποτέλεσμα των επαφών του με τους παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας. Η επικοινωνία με τους εκδότες του περιοδικού είχε καλλιεργηθεί στην πρόσφατη τουριστική έκθεση στη Νέα Υόρκη, αλλά και σε αυτή του Βερολίνου.

Το υπουργείο σύντομα θα δημοσιοποιήσει και τα αποτελέσματα στην επισκεψιμότητα του «Visit Greece», που σύμφωνα με πληροφορίες κινούνται σε ανοδικά επίπεδα σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης