Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Nissan προσπαθεί να ανακάμψει μετά από μερικά δύσκολα χρόνια. Έχασε 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια τους τελευταίους 12 μήνες και σχεδιάζει δραστικές αλλαγές για τη μείωση του κόστους. Πιο συγκεκριμένα απολύει 20.000 εργαζόμενους και κλείνει επτά εργοστάσια, πριν από το τέλος της δεκαετίας, και παράλληλα, είναι έτοιμη να λανσάρει πολλά νέα μοντέλα.

Έτσι, το Micra επιστρέφει στη Γηραιά Ήπειρο αλλά με ηλεκτρική μορφή. Σε αντίθεση με τις πέντε προηγούμενες γενιές, το μικρομεσαίο hatchback, είναι πλέον πλήρως ηλεκτρικό, χρησιμοποιώντας ως βάση το Renault 5.

Σχεδιασμένο στο στούντιο της Nissan Design Europe στο Λονδίνο, το νέο Micra διαθέτει μεγάλα, κυκλικά φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, αμφότερα εξοπλισμένα με ένθετα στο χρώμα του αμαξώματος. Μάλιστα, όταν κλειδώνετε ή ξεκλειδώνετε το αυτοκίνητο, τα μπροστινά LED εκτελούν μια μικρή ακολουθία «ανοιγοκλεισίματος».

Διαθέτει γυαλιστερή μαύρη επένδυση γύρω από τους προφυλακτήρες, το προφίλ και τους θόλους των τροχών, προσθέτοντας μια αίσθηση στιβαρότητας, στο κατά τα άλλα μικρό του πλαίσιο. Όλες οι εκδόσεις εξοπλισμού διατίθενται με ζάντες 18 ιντσών, ενώ η Nissan προσφέρει 14 διαφορετικές επιλογές χρωμάτων.

Η καμπίνα διαθέτει δύο οθόνες 10,1 ιντσών τοποθετημένες σε ένα ταμπλό ελαφρώς στραμμένο προς τον οδηγό, ενώ υπάρχουν και πολλά φυσικά χειριστήρια κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το πορτπαγκάζ είναι στα 326λτ.

Παρά τα ανανεωμένα χαρακτηριστικά του, το νέο Micra διατηρεί το compact μέγεθος των προκατόχων του, με μήκος κάτω από 4 μέτρα και ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο 2,54 μέτρων.

Η Nissan θα προσφέρει το νέο Micra με δύο επιλογές μπαταριών: 40 kWh και 52 kWh. Στην πρώτη επιλογή θα αποδίδει 122 άλογα, με προσφερόμενη αυτονομία στα 310 χλμ. Στη δεύτερη, αποδίδει 150 ίππους και 245 Nm ροπής, με αυτονομία 408 χιλιομέτρων.

Το Micra αναμένεται να φτάσει στους Ευρωπαίους αντιπροσώπους στα τέλη του 2025, αν και η τιμολόγηση δεν θα επιβεβαιωθεί πριν από το λανσάρισμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης