Του Περικλή Χαλάτση
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης, μετά την όγδοη θέση που κατέλαβε στο Ράλλυ Σαφάρι Κένυας, στον δυσκολότερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, επέστρεψε στο Ράλλυ Σαρδηνίας. Αγωνίσθηκε με ένα εργοστασιακό Ford Puma Rally1 έχοντας πάντα στα δεξιά του, στο μπάκετ του συνοδηγού, το μόνιμο και πολύπειρο Βέλγο, Fred Miclotte.
Φυσικά ο 61χρονος επιτυχημένος επιχειρηματίας που γεννήθηκε στην Καβάλα, αλλά ζει μόνιμα στην πόλη Dorinne, στην επαρχία Namur του Δήμου Yvoir στο Βέλγιο, γνωρίζει ότι δεν μπορεί να φτάσει το επίπεδο του Rovanpera, του Tanak, του Evans ή των ομόσταυλών του, Gregoire Munster, Joshua Mcerlean και Martins Sesks.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης ή Jourdan Serderidis τρέχει γιατί αγαπάει τους αγώνες. Γνωρίζει ότι οι χρόνοι του δεν μπορούν να φθάσουν στο επίπεδο των επαγγελματιών. Μπορεί να μην είναι επαγγελματίας οδηγός αγώνων, ωστόσο αγαπάει τους αγώνες και δίνει πάντα τον καλύτερό του εαυτό. Ξοδεύει αρκετά εκατομμύρια για να μπορεί να οδηγεί εργοστασιακά αυτοκίνητα Rally 1. Απολαμβάνει αυτό που κάνει.
Πρέπει να ξέρετε ότι τα εργοστασιακά αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ γρήγορα και δεν οδηγούνται από τον καθένα. Θέλουν πείρα και κότσια.
Στο Ράλλυ Σαρδηνίας, έκτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ο Έλληνας οδηγός κατάφερε και τερμάτισε. Συνέχισε το επιτυχημένο σερί τερματισμών στον κορυφαίο θεσμό ράλλυ, το WRC.

Μπορεί το σκέλος της Κυριακής να απαρτιζόταν από τέσσερις ειδικές και να ήταν το μικρότερο σε μήκος του φετινού αγώνα, ωστόσο οι διαδρομές ήταν καινούριες για όλους και απαιτούσαν συγκέντρωση. Μετά την ολοκλήρωση του Ράλλυ Σαρδηνίας, ο Καβαλιώτης οδηγός είπε:
«Ξεκινήσαμε στο τρίτο σκέλος με στόχο να το ευχαριστηθούμε, να αποκτήσουμε μεγαλύτερη εμπειρία με το Ford Puma Rally1 και να φτάσουμε στον τερματισμό. Τα καταφέραμε! Οι ειδικές της τελευταίας ημέρας μας δυσκόλεψαν καθώς ήταν αρκετά τεχνικές και τα επίπεδα πρόσφυσης ήταν χαμηλά με αποτέλεσμα να γλιστράμε, γεγονός που απαιτούσε περισσότερη προσοχή, ώστε να μείνουμε στον δρόμο.»

Οι Jourdan Serderidis- Fred Miclotte τερμάτισαν στην 25η θέση της γενικής κατάταξης. Μπροστά τους είχαν πολλούς 20χρονους οδηγούς που ακολουθούν επαγγελματική σταδιοδρομία. Με άλλα αυτοκίνητα, και άλλες αντοχές.

Όταν ρωτήθηκε για τις εντυπώσεις του από τον αγώνα στη Σαρδηνία είπε ότι είναι ευχαριστημένος από τον ρυθμό που κράτησε. Στην αρχή δυσκολεύτηκαν, αλλά στη συνέχεια, αφού βρήκαν το κατάλληλο set up για το αυτοκίνητο, έκαναν έναν καλό αγώνα, και έμαθαν τα μυστικά του εργοστασιακού Puma. Πήρε χρήσιμες πληροφορίες ενόψει του EKO Rally Acropolis.
Ευγενέστατος όπως πάντα ευχαρίστησε τους μηχανικούς της M-Sport που επιδιόρθωσαν τη ζημιά το βράδυ της Παρασκευής – μετά την έξοδο και την τούμπα- σε σύντομο χρονικό διάστημα και κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα.
Κλείνοντας ο Ιορδάνης Σερδερίδης είπε: «Πλέον είμαστε έτοιμοι για το μεγάλο ραντεβού της χρονιάς, το Ράλλυ Ακρόπολις. Μετράμε αντίστροφα για να ριχτούμε στη μάχη με τα χρονόμετρα στα αγαπημένα χώματα της πατρίδας μου».
