Πλήθος αμφιλεγόμενων χρεώσεων εκ μέρους των τραπεζών διαπιστώνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα.

Ενδεικτικά, αναφέρονται χρεώσεις όπως η επιβολή μηνιαίων «εξόδων καθυστέρησης», «έξοδα» δηλαδή που επιβάλλονται για την περίπτωση καθυστέρησης πέραν των τόκων υπερημερίας, η χρέωση εξόδων επικοινωνίας, η χρέωση εξόδων εξέτασης αιτημάτων, ακόμη και εάν πρόκειται για αίτημα προεξόφλησης του δανείου, η χρέωση λειτουργικών εξόδων της τράπεζας, η χρέωση υποτιθέμενων δαπανών της τράπεζας που ωστόσο δεν φαίνεται να συνδέονται με δαπάνες προς τρίτους κλπ.

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εξετάζει το κύρος και τη νομιμότητα των πρακτικών αυτών και έχουν κινηθεί οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες για την τήρηση της νομοθεσίας αυτής και την κυρωτική αντιμετώπιση των παραβιάσεων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης